Å flytti!!!!Huff ikke noe kult! :/ Gikk en gang med leamus PÅ øyet, øyelokket i 6 uker i strekk.... :O
Håper jeg ikke går så lenge :-o
Men har ikke gitt seg enda... Nærmer meg 4 døgn nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å flytti!!!!Huff ikke noe kult! :/ Gikk en gang med leamus PÅ øyet, øyelokket i 6 uker i strekk.... :O
Kanskje jeg skulle prøvd d-vit i tillegg da... Hvor mye må du ta for å holde det vekk?Leamus har jeg en del av også. Så i en annen tråd her at du også har migrene. Dette sliter jeg veldig med til vanlig, men magnesium og vitamin d-tilskudd har hjulpet meg med begge deler. Utrolig frustrerende å ha leamus hele tiden!!
Kanskje jeg skulle prøvd d-vit i tillegg da... Hvor mye må du ta for å holde det vekk?
Herlighet! Jeg hadde ringt legen og spurt om jeg kunne komme og sjekke om jeg hadde mangel på noe. Hadde blitt gal! :OJa da har jeg gått ei uke med konstant leamus:-o
Skal det ingen ende ta dette her???
Tar det med osteopaten min på onsdag førstHerlighet! Jeg hadde ringt legen og spurt om jeg kunne komme og sjekke om jeg hadde mangel på noe. Hadde blitt gal! :O
Du får gjøre det. Hold oss oppdatert da!Tar det med osteopaten min på onsdag først![]()
Han hjalp meg med propp i øret en gang og![]()
Så verdt en prat med han først. ;-)
Propper jo i meg dobbel dose magnesium også, men men....
Begynner å bli gal Ja :-o
Har du husket å tatt magnesium da?Tar det med osteopaten min på onsdag først![]()
Han hjalp meg med propp i øret en gang og![]()
Så verdt en prat med han først. ;-)
Propper jo i meg dobbel dose magnesium også, men men....
Begynner å bli gal Ja :-o
Ja har det og.Har du husket å tatt magnesium da?
Neida....Hjelpes, ennå ikke kvitt det?![]()
Ja det er det synes jeg :-oDet var lenge å gå med leamus![]()
Neida....
Ja det er det synes jeg :-o
Hver dag? Viktig å ta det hver dag nåJa har det og.
Ja har det og.
Nei ikke enda, ifølge Google er det ikke så mye å gjøre noe med :-oHuffhar du hørt med lege?
Ikke at jeg vet om der er så mye de kan gjøre heller da, men.. Har aldri hatt sånn så lenge selv![]()
Ja hver dag. Bare glemt den ene dagen... Men det er noen dager siden nå...Hver dag? Viktig å ta det hver dag nå
Nei ikke kalsium. Tar bare magnesium. Og drikker ikke melk eller spiser mye meieriprodukter..Tar du kalsium av noe slag? Det kan hemme opptak av magnesium. Kjedelig å ha leamus så lenge.