Flere med lavt blodtrykk? Fikk beskjed av legen i morges om å drikke mer (drikker ca 3 liter vann til dagen
), spise salt chips (heeelt ok
) og saltstenger. Noen andre som andre råd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jordmor rådet meg til å kjøpe vitaminer for gravide, tok rådet. Bare ett par dager etterpå merka jeg stor endring, var mer opplagt og er ikke svimmel lengre Her er den på 95/48. Har knasket lakris nå i det siste, men kjenner ingen forskjellJeg har lavt hadde på siste kontroll blodtrykk på 90/50, jeg har vært veldig slapp, sliten, trøtt og svimmel. Men før jeg svimer av får jeg er slags forvarsel fordi der begynner å bli prikkete/skurrete når jeg ser, før jeg forsvinner. Så da måtte jeg bare sette meg ned til svimmelheten gikk over. Blodprosenten min var helt normaljordmor rådet meg til å kjøpe vitaminer for gravide, tok rådet. Bare ett par dager etterpå merka jeg stor endring, var mer opplagt og er ikke svimmel lengre
![]()
Produktet heter Mamma av Nycopluss, er for gravide 2-3trimester og ammende. Er veldig mange vitaminer i pakken men ville trodd det var jernet som hjalp mest, men er sannelig ikke sikkerHer er den på 95/48. Har knasket lakris nå i det siste, men kjenner ingen forskjellvet du hva som er i de vitaminene som eventuelt hjelper? Tar omega 3 multi og trio B til vanlig, men burde kanskje gå over på vitaminer for gravide
![]()
Jeg ble anbefalt å ta b12 og d-vitamin for trettheten min..Her er den på 95/48. Har knasket lakris nå i det siste, men kjenner ingen forskjellvet du hva som er i de vitaminene som eventuelt hjelper? Tar omega 3 multi og trio B til vanlig, men burde kanskje gå over på vitaminer for gravide
![]()
Hm...b12 er dekket i trioBe og D i omega 3 multi. Tror jeg skal be om å få tatt en blodprøve neste gang for å sjekke verdiene igjen. Er i hvertfall utrolig slitsomt å gå sånnJeg ble anbefalt å ta b12 og d-vitamin for trettheten min..