Hmm! Ja, for fikk beskjed om at energien kom mer tilbake etter 12 uker, men her er det absolutt ikke litt bedre! Sover om mulig merJa det er lavt, og ja det kan være forklaringen jeg har 90/60 og er også slapp hele tiden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm! Ja, for fikk beskjed om at energien kom mer tilbake etter 12 uker, men her er det absolutt ikke litt bedre! Sover om mulig merJa det er lavt, og ja det kan være forklaringen jeg har 90/60 og er også slapp hele tiden..
Hmm! Ja, for fikk beskjed om at energien kom mer tilbake etter 12 uker, men her er det absolutt ikke litt bedre! Sover om mulig mer
Hmm! Ja, for fikk beskjed om at energien kom mer tilbake etter 12 uker, men her er det absolutt ikke litt bedre! Sover om mulig mer
Åå, godt det ikke bare er meg! Har null energi nå i forhold til tidligere er sliten og trøtt hele dagen jo!
Jeg regnet også mer å føle meg mer effektiv etter uke 14, men det gjør jeg langt ifra Drikke mye er det beste du kan gjøre