Lavt blodtrykk.

Firfisle89

Glad i forumet
Noen andre som har hatt det gjennom svangerskapet ? Jeg har blitt kjempe forkjølet, så dro til legen i dag som følge av det. BT var 88/50, noe som var veldig veldig lavt. Ikke følt meg noe svimmel eller noe, bare veldig slapp å sliten, så det var ikke snakk om jobb engang var bare å glemme, sykemeldt 1 uke frem.
Er det noe man kan gjøre for å få opp trykket ? :p aldri hatt lavt blodtrykk, å skal innrømme at jeg ble en smule nervøs å engstelig pga det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde det en liten periode sist og måtte passe meg når jeg reiste meg ol for kunne bli veldig svimmel/svartne litt. Ble normalt etter en liten stund (et par uker?) uten at jeg gjorde noe spesielt for det :)

Jeg har hatt det, samme verdier som deg.. Jeg også merket det ved at jeg var ekstra slapp og sliten, måtte passe meg når jeg reiste meg, da svartner det ofte for meg, og hvis jeg sto oppreist lenge ble jeg svimmel.. Er egentlig ikke noe farlig, og veldig vanlig i forbindelse med svangerskap :) ingen gode råd annet enn kjerringråd om å spise lakris! Hehe. Og jeg leste et sted at å flekse musklene i leggene hjalp når man sto mye rolig.. Jeg gjorde det ofte. Vet ikke helt om det hjalp men.. Haha.. Bare lytt til kroppen din, og vær flink til å drikke :)) mitt har krøpet oppover igjen, så ved forrige kontroll var deg 110/70 :))

Jeg har hatt det, samme verdier som deg.. Jeg også merket det ved at jeg var ekstra slapp og sliten, måtte passe meg når jeg reiste meg, da svartner det ofte for meg, og hvis jeg sto oppreist lenge ble jeg svimmel.. Er egentlig ikke noe farlig, og veldig vanlig i forbindelse med svangerskap :) ingen gode råd annet enn kjerringråd om å spise lakris! Hehe. Og jeg leste et sted at å flekse musklene i leggene hjalp når man sto mye rolig.. Jeg gjorde det ofte. Vet ikke helt om det hjalp men.. Haha.. Bare lytt til kroppen din, og vær flink til å drikke :)) mitt har krøpet oppover igjen, så ved forrige kontroll var deg 110/70 :))

Passer bra at jeg elsker Lakris da :D så da skal jeg kjøpe inn det :) takk for gode tips! :) får vi satse på at det kryper opp igjen, så jeg får jobbet etter sykemeldinga! Kjedelig å bare gå hjemme :p

Hadde det i begynnelsen av svangerskapet, men ikke så lavt. Lakris ja, og det var mer men husker selvsagt ikke. :P Drikke masse :)
Og hvile masse :)

Termin 25.jan.15
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Drikke masse. Spise litt salt! :) Mye bedre med lavt en høyt fikk jeg besjee om. Hadde veldig lavt i sommer

Vinterprinsesse 15.januar ♥

Passer bra at jeg elsker Lakris da :D så da skal jeg kjøpe inn det :) takk for gode tips! :) får vi satse på at det kryper opp igjen, så jeg får jobbet etter sykemeldinga! Kjedelig å bare gå hjemme :p

Det kan jeg skrive under på.. Vært 100% sykmeldt hele sommeren, de siste ukene har jeg tvingt meg til å få jobbe en dag i uka! Ellers hadde jeg gått på veggen..
I sommer hadde jeg ikke klart å jobbe altså, så helt enig i sykmeldinga, men jeg føler meg så ubrukelig.. Hehe.
Satser på ditt stiger raskt så du kommer deg ut i jobb igjen :) kos deg med lakris! ;) ;)

Jeg har ikke lavt blodtrykk, men jeg får blodtrykkfall!
Jeg kan gå på butikken og plutselig må jeg sette meg ned og puste TUNGT for å holde meg i bevissthet...
Er ganske plagsomt :/
Tør nesten ikke gå ut alene..!

Back
Topp