Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!få i deg litt salt matsalt øker blodtrykket og gjør at du blir mere tørst. vinn vinn hehe. bare pass på så det ikke blir for mye salt. Ellers er farris et veldig bra alternativ for det inneholder endel salter som kroppen trenger nå i varmen selv om kullsyren er ett problem.... jeg liker å halvblande eplejuice og farris
![]()
Ja, jeg har jo vært vant til det, men det er sikkert nå når det er en del endringer på gang i kroppen min at jeg blir slått ut. Jeg har sikkert alltid hatt det, fikk greie på det på ungdomsskolen.Har lavt blodtrykk jeg også, og har hatt det ganske lenge nå. Kroppen blir faktisk vandt til det etter en stund så jeg fungerer ganske greit med ganske lavt blodtrykk.
Var hos legen i går, som sa jeg hadde litt lavt blodtrykk.
Hun sa jeg måtte drikke mye vann i varmen.
Men jeg glemte å spørre om det er noe annet jeg kan gjøre for å øke det.
Takk for svar!
Blodtrykket mitt har alltid vært litt lavt, men jeg har ikke merket det noe særlig tidligere.
I dag kom jeg meg ikke på jobb, byttet bare med i morgen, så det går helt fint.
Støttestrømper? Hvilken effekt har de?
Jeg ligger på 90/70. Svimler for meg hele tiden.
Er ikke veldig glad i salt lakris, men jeg må vel gi det er forsøk. Hva slags anbefales?
Grunnet sykemelding har legen sjekket alt, også jernlagre. Alt er vel.Sjekket du jernlageret også da?