Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mesaana
Sjokoladefondant
25 g smør
25 g mørk sjokolade fra sukkerfritt, evt annen sukkerfri sjokolade
1 egg
1 ts sukkrin, evt annen søtning.
1-2 ts glutenmel evt soyamel, kokosmel, eller vist det ikke er så farlig vanlig hvetemel
Smelt smøret, skru av varmen og knekk opp i sjokoladen, rør om til sjokoladen er helt smeltet.
Pisk egg og sukkrin luftig, ikke til eggedosis.
Bland sjokoladesmøret og egget visp god.
Sikt i melet.
Hell det i en ildfast liten form evt bruk 2 små muffinsformer. Kan sette de i kjøleskapet 1 time, men må ikke.
Stek de på nederste hylle i oven på 220 grade i 5.min vist du bruker små muffinsformer, 8-9.min vist du bruker en større form.
De skal være flytende inn i. Spis med bringebær. Noen har pisket krem eller is til, men disse er mektige nok syns jeg.[:D]
ORIGINAL: Hot*Mama
ORIGINAL: Mesaana
Sjokoladefondant
25 g smør
25 g mørk sjokolade fra sukkerfritt, evt annen sukkerfri sjokolade
1 egg
1 ts sukkrin, evt annen søtning.
1-2 ts glutenmel evt soyamel, kokosmel, eller vist det ikke er så farlig vanlig hvetemel
Smelt smøret, skru av varmen og knekk opp i sjokoladen, rør om til sjokoladen er helt smeltet.
Pisk egg og sukkrin luftig, ikke til eggedosis.
Bland sjokoladesmøret og egget visp god.
Sikt i melet.
Hell det i en ildfast liten form evt bruk 2 små muffinsformer. Kan sette de i kjøleskapet 1 time, men må ikke.
Stek de på nederste hylle i oven på 220 grade i 5.min vist du bruker små muffinsformer, 8-9.min vist du bruker en større form.
De skal være flytende inn i. Spis med bringebær. Noen har pisket krem eller is til, men disse er mektige nok syns jeg.[:D]
Mmmmmmmm, SKAL prøves!![:D]