Lavgravid?

Jessjess

Elsker forumet
haha. dårlig forsøk på å være morsom.... har tørr humor i dag merker jeg.. men er offisielt høygravid da, så det er jo litt kult! 40 dager igjen! jeg er reeeeedd :P men så hadde det kanskje vært mer unormalt om jeg ikke var litt redd? :) hihi

Helt ok å være litt redd :P Joiner deg på den :D Jeg er høygravid om 6 dager. Er 34+4 ja?

Helt ok å være litt redd :p Joiner deg på den :D Jeg er høygravid om 6 dager. Er 34+4 ja?
stemmer det! =D godt det er greit å være litt redd ^^ hihi.. godt å ikke være alene om det ;) haha

Joiker denne selv på fredag! Begynner faktisk å merke forskjellen allerede.. Dere ser kanskje når jeg er våken? (Eller er klokka fortsatt feil her inne?)
Jeg har uansett våknet hva som føler som hver halvtime siden jeg la meg.. Og nå klokken 5 fikk jeg ikke sove mer... Og må skal gubben stå opp om 4 minutter.. Tenkte jeg kunne joine han.. Morgenåpning på aktivitetskolen for han. Stakkar. Siste arbeidsdag før påske da <3

-- tasting fra mobil --

Joiker denne selv på fredag! Begynner faktisk å merke forskjellen allerede.. Dere ser kanskje når jeg er våken? (Eller er klokka fortsatt feil her inne?)
Jeg har uansett våknet hva som føler som hver halvtime siden jeg la meg.. Og nå klokken 5 fikk jeg ikke sove mer... Og må skal gubben stå opp om 4 minutter.. Tenkte jeg kunne joine han.. Morgenåpning på aktivitetskolen for han. Stakkar. Siste arbeidsdag før påske da <3

-- tasting fra mobil --
Har hatt noen slike netter i det siste selv.. Forferdelig upraktisk når jeg må opp med vesla kl 6 og ikke har muligheten til mer søvn før nærmere 8 på kvelden :(

39 dager igjen! <3

OI, har ikke tenkt på at jeg er høygravd. Jeg er 35+1 i dag---

Har hatt noen slike netter i det siste selv.. Forferdelig upraktisk når jeg må opp med vesla kl 6 og ikke har muligheten til mer søvn før nærmere 8 på kvelden :(

39 dager igjen! <3
Uff ja det skjønner jeg. Jeg fikk helsigvis sove igjen klokka 8. Og sov nå til 12!
Det trengte jeg, 4 timer biltur til svigermor etterpå hvor jeg må holde mannen våken ^^

-- tasting fra mobil --

Det var bra du fikk sove igjen! :-) jeg våkner også ofte, men det er fordi småen breier seg så gtådig at det blir svært ubehagelig :-P og pga ekstrem hslsbrann! Har en pose med mandler stående på sengegavelen, men har gått så lei av å spise mandler at jeg blir kvalm istedenfor :-P heldigvis er det bedre å være kvalm enn å ha halsbrann :-D

Følger etter på søndag, nærmer seg med stormskritt nå:-) Sover også veldig lite om natten, sliter med å få sove pga. halsbrann/kvalme og voldsom turning i magen:-/ og når jeg først har sovnet våkner jeg av at jeg må på do:-p Men tenk jenter nå er det ikke leng igjen til vi sitter med hver vår skatt, og får en annen litt koseligere ting som vekker oss:-D

Her er det 1 uke igjen, men merker nå at jeg har mye mer energi og ikke så mye vondt overalt :) så håper det bare holder seg sånn :)

Her er det 1 uke igjen, men merker nå at jeg har mye mer energi og ikke så mye vondt overalt :) så håper det bare holder seg sånn :)

Åh så deilig for deg! Da krysser jeg fingrene for at det holder seg sånn!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp