Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stemmer det! =D godt det er greit å være litt redd ^^ hihi.. godt å ikke være alene om detHelt ok å være litt reddJoiner deg på den
Jeg er høygravid om 6 dager. Er 34+4 ja?
Har hatt noen slike netter i det siste selv.. Forferdelig upraktisk når jeg må opp med vesla kl 6 og ikke har muligheten til mer søvn før nærmere 8 på kveldenJoiker denne selv på fredag! Begynner faktisk å merke forskjellen allerede.. Dere ser kanskje når jeg er våken? (Eller er klokka fortsatt feil her inne?)
Jeg har uansett våknet hva som føler som hver halvtime siden jeg la meg.. Og nå klokken 5 fikk jeg ikke sove mer... Og må skal gubben stå opp om 4 minutter.. Tenkte jeg kunne joine han.. Morgenåpning på aktivitetskolen for han. Stakkar. Siste arbeidsdag før påske da <3
-- tasting fra mobil --
Uff ja det skjønner jeg. Jeg fikk helsigvis sove igjen klokka 8. Og sov nå til 12!Har hatt noen slike netter i det siste selv.. Forferdelig upraktisk når jeg må opp med vesla kl 6 og ikke har muligheten til mer søvn før nærmere 8 på kvelden
39 dager igjen! <3
Her er det 1 uke igjen, men merker nå at jeg har mye mer energi og ikke så mye vondt overaltså håper det bare holder seg sånn
![]()
Tusen takkÅh så deilig for deg! Da krysser jeg fingrene for at det holder seg sånn!
-- tasting fra mobil --