Lavdose ovitrelle gtest

Dytter denne...

Jeg tar 3 klikk daglig, i tot. 8 til 9 dager, er det noen som har gått på samme dose som vil dele noen erfaringer? Begynte 4 dager før innsett av 5-dagers, ble satt inn på tirsdag, er sånn 8 dpo.
 
Dytter denne!

Noen som tar lavdose ovitrelle i dpo land?
Hvor mye kan en forvente av hcg utslag på en test med 5 klikk hver 3 dag? Noen forslag?

Fårt disse testene aiste dagene, og forrige dose ble satt i går:rolleyes:
10 dpo;
20200325_160308.jpg

11 dpo;
20200326_161649.jpg

12 dpo;
20200327_124408.jpg


Selvfølgelig er dagens 12 dpo preget av ny dose i går, men synes likevel de er sterk :shy:
 
Dytter denne!

Noen som tar lavdose ovitrelle i dpo land?
Hvor mye kan en forvente av hcg utslag på en test med 5 klikk hver 3 dag? Noen forslag?

Fårt disse testene aiste dagene, og forrige dose ble satt i går:rolleyes:
10 dpo;
Vis vedlegget 321953
11 dpo;
Vis vedlegget 321952
12 dpo;
Vis vedlegget 321954

Selvfølgelig er dagens 12 dpo preget av ny dose i går, men synes likevel de er sterk :shy:

Jeg ble veldig forvirret av å prøve å teste med hcg-støtte. Styrken på streken gikk opp og ned, samtidig med at håpet gikk opp og ned. Veldig slitsomt. Har dessverre ingen gode råd til deg. Får du tatt blodprøve snart?

Håper for deg. :Heartbigred
 
Jeg ble veldig forvirret av å prøve å teste med hcg-støtte. Styrken på streken gikk opp og ned, samtidig med at håpet gikk opp og ned. Veldig slitsomt. Har dessverre ingen gode råd til deg. Får du tatt blodprøve snart?

Håper for deg. :Heartbigred

Ja, den ovitrelle er slitsom å ta altså! Setter håper altfor mye opp:shy: hvert fallnår de blir sterkere enn hva se har vært andre pp'r!
Fikk du sterke tester med 5 klikk?

Nei, denne gangen er det ikke satt opp blodprøver bare ta test hjemme:wacky: og usikker på om det nesten er mulighet å dra til sykehuset å ta blodprøver nå?:rolleyes:

Takk❤
 
Ja, den ovitrelle er slitsom å ta altså! Setter håper altfor mye opp:shy: hvert fallnår de blir sterkere enn hva se har vært andre pp'r!
Fikk du sterke tester med 5 klikk?

Nei, denne gangen er det ikke satt opp blodprøver bare ta test hjemme:wacky: og usikker på om det nesten er mulighet å dra til sykehuset å ta blodprøver nå?:rolleyes:

Takk❤


Jeg tok 3 klikk hver kveld. Her er et knippe. Dine er nok litt sterkere. Fikk jo beskjed (og visste så klart) at hcg gir falsk positiv, men jeg klarte ikke unngå å tolke streker alikevel. Når slutter du med hcg? Kanskje best å ta en hjemmetest en stund etter det?
 

Vedlegg

  • 5A3122B6-41EB-446F-A06E-1A59B651D3E3.jpeg
    5A3122B6-41EB-446F-A06E-1A59B651D3E3.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 110
Jeg tok 3 klikk hver kveld. Her er et knippe. Dine er nok litt sterkere. Fikk jo beskjed (og visste så klart) at hcg gir falsk positiv, men jeg klarte ikke unngå å tolke streker alikevel. Når slutter du med hcg? Kanskje best å ta en hjemmetest en stund etter det?

Mange måter å gjøre det på ja!
Syntes du hadde god strek på dine og.
Jeg skal ta til enten tr kommer eller til uke 12....
Så det gjør det vanskelig å stoppe å teste, men vet vel hva svaret er i løpet av helga/mandag:wtf:
 
Mange måter å gjøre det på ja!
Syntes du hadde god strek på dine og.
Jeg skal ta til enten tr kommer eller til uke 12....
Så det gjør det vanskelig å stoppe å teste, men vet vel hva svaret er i løpet av helga/mandag:wtf:
Mine er tidligtester forresten. Ai, tunge dager! Håper helgen går fort! Krysser fingrene!
 
Hei, jeg lurer også veldig på dette med støttebehandling med Ovitrelle!

Fikk satt inn et 5 dagers blastocyst forrige torsdag, i dag er det fredag, og 8 dager siden innsett.
Samme dag som innsett tok jeg 8 klikk med ovitrelle, samme annenhver dag(torsdag, lørdag,mandag) totalt 3 stikk a 8-8-9 klikk.

Siste gang var altså 9 klikk på mandagen etter innsett.
I dag er det fredag, 4 dager etter siste ovitrelle.

Noen som vet når jeg kan teste med et reelt resultat?

Er ikke så god på disse forkortelsene, men tror jeg er ca 13 dpo?
 
Last edited:
Back
Topp