Lavdose ovitrelle gtest

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Gått på lavdose ovitrelle 5 klikk hver 3. Dag. Siste satt jeg mandag 20.8 (igår). Når kan jeg driste meg å tidligteste? Innsett var 8.aug snart tre uker siden... forventet mens idag.
 
Hvor lenge skal du ta ovitrelle? For testen vil jo trolig være positiv lenger enn tre dager etter sprøyta, og da tar du ny? Hva har de satt som testdag?
 
Jeg brukte også ovitrelle etter innsett, hver 3.dag. Begynte å teste ganske tidlig, og så etterhvert økning på testene. Hadde testene blitt svakere hadde jeg visst at jeg ikke var gravid. Har du fått testdato av klinikken eller skal du ta blodprøve kanskje? Det er vel det sikreste.. men har du mange tester liggende, kan du ta over flere dager for å se[emoji5] Her ser du mine tester i starten..
IMG_2354.JPG
 
Lurer bare på hva jeg kan forvente å se på en GT hvis jeg tar den imorgen. Tok 5klikk ovitrelle på mandag, det var siste dose. Tatt 5 hver tredde dag siden innsett. Hvis jeg tar en digital, hva vil det stå på den om jeg er gravid, 2-4 uker? Og om jeg ikke er gravid, 1-2? Har ikke kjøpt enda, vil egentlig ikke kaste bort penger når jeg likevel skal ta blodprøve på fredag og mandag....men har likevel veldig lyst [emoji85][emoji85]
 
Lurer bare på hva jeg kan forvente å se på en GT hvis jeg tar den imorgen. Tok 5klikk ovitrelle på mandag, det var siste dose. Tatt 5 hver tredde dag siden innsett. Hvis jeg tar en digital, hva vil det stå på den om jeg er gravid, 2-4 uker? Og om jeg ikke er gravid, 1-2? Har ikke kjøpt enda, vil egentlig ikke kaste bort penger når jeg likevel skal ta blodprøve på fredag og mandag....men har likevel veldig lyst [emoji85][emoji85]

De digitale er ikke nøyaktig nok på uker, så det blir vanskelig å si sikkert hva du kan forvente. Om du får 3+ er det mer enn Ovitrelle garantert. Så du kan jo prøve en? Jeg vet ikke helt om 2-3 er mulig med bare noen klikk Ovitrelle.

Du kan dra til et Fürst senter og ta blodprøve og få svar samme dag. Eventuelt kjøpe tester som har streker og ta med to dagers mellomrom (f.eks. CB+).
 
De digitale er ikke nøyaktig nok på uker, så det blir vanskelig å si sikkert. Du kan dra til et Fürst senter og ta blodprøve og få svar samme dag. Eventuelt kjøpe tester som har streker og ta med to dagers mellomrom (f.eks. CB+).

Skal på fürst på fredag og mandag:) tenker jeg like gjerne bare venter til da:) selv om jeg har lyst å se gravidstrekene [emoji173]️
 
Skal på fürst på fredag og mandag:) tenker jeg like gjerne bare venter til da:) selv om jeg har lyst å se gravidstrekene [emoji173]️

Jeg redigerte innlegget mitt. Om du får 3+ på en digital så er det garantert mer enn Ovitrelle, så du kan jo ta en i morgen og se?
 
Jeg har tatt digital mens Ovitrelle skulle være på topp i systemet og da viste den bare 1-2. Så den gir ikke mye hCG.
 
Da kjøper jeg en test imorgen

Men i morgen tar du blodprøve? Da får du svar samme dag fra Fürst om du tar på morgenen, slik jeg har forstått det. :) Hcg-tall er mye bedre enn en test da. :D
 
Hvordan går det med deg? Tatt test?
 
Takk! Ny prøve på mandag. Så vet vel sikkert på tirsdag. Nå er jeg uansett 5 dager etter forventet mens. Får håpe ikke det er lutinusen som har forsinket mensen..[/QUOTE
Dette kommer nok til å gå bra. Tenker der er ganske nervepirrende samtidig... Blir spennende å høre hvordan det går... Masse lykke til :)
 
Back
Topp