Laurdagsprat.:)

hehe, har jo ikke fått noen sumobryterbaby av den grunn da :P ;)
...men kanskje hvis jeg hadde fått en unge som faktisk spiste all melka jeg har! ;) Idag måtte jeg fryse ned 180ml, for har så mye melk i kjøleskapet nå :eek:
Hehe' kunne blitt interessant da ja, men hun har jo alltid hatt fine mål uansett:)

Snart natta her nå, ligger å taster på nettbrettet som var på tilbud gjennom coop, det er ikke mye å skryte av:confused:

jeg skjærte opp noen biter, og dyppa de...men de ble så bløte og vassne synes jeg :eek: o_O Hadde bare lett kokkosmelk, så lurer på om det er problemet. At det ikke er nok fett i dem! :oops: :p
Ja det er nok veldig stor forskjell på det altså :)

Hehe' kunne blitt interessant da ja, men hun har jo alltid hatt fine mål uansett:)
jeg lurer litt på hvor tykk hun egentlig ville vært om hun hadde hatt vært mer tålmodig av seg og hatt tid til å spise all melken jeg hele tiden har hatt til henne ;)

Ja det er nok veldig stor forskjell på det altså :)
jepp, vanlig kokkosmelk har jo et fettlag på toppen. Den lette var blanda og flytende, selv i kjøleskap o_O Må nok prøve på nytt neste helg :p

jeg lurer litt på hvor tykk hun egentlig ville vært om hun hadde hatt vært mer tålmodig av seg og hatt tid til å spise all melken jeg hele tiden har hatt til henne ;)

Hehe ikke godt å si:-) Snuppa her spiser godt, men hun er ikke særlig stor.

jepp, vanlig kokkosmelk har jo et fettlag på toppen. Den lette var blanda og flytende, selv i kjøleskap o_O Må nok prøve på nytt neste helg :p
Hehe ja, prøv Santa Maria sin, la den stå i kjøleskap og bruk kun den fortyknede delen ;)

Hehe ja, prøv Santa Maria sin, la den stå i kjøleskap og bruk kun den fortyknede delen ;)
får gjøre det neste gang, tok bare det jeg hadde stående denne gangen :P ;)

Hehe ikke godt å si:) Snuppa her spiser godt, men hun er ikke særlig stor.
Hermine har ikke ro i kroppen til å spise masse, og så forbrenner hun alt hun spiser siden hun er så himla aktiv ;) Kanskje hun hadde vært litt tykkere om hun var mer bedagelig av seg :P

Back
Topp