Laurdagsprat.:)

Kan det hjelpe å fylle masse sutter i senga så kan han finne dem selv i søvne? ;) Men ja, det er HELT vanlig at de våkner fordi de har mistet sutten ;) På et punkt blir de store nok til å finne den igjen selv da! :)

Hehe, jeg har seks sutter i senga til vesla :cool: :D :D

Jøss, snedig at det så store forskjeller:)
Ja ikke sant! har lest at den tykke gule melka visstnok er den feteste...så er tydelig at den puppen som ikke blir brukt på natta lengre har gått over til å produsere lettmelk! Fiffig!

Hehe, jeg har seks sutter i senga til vesla :cool: :D :D
haha, så bra!
Siden jeg sover rett ved siden av Hermine gjør det meg ikke noe å strekke ut armen og stappe sutten inn i munnen på henne igjen ;) Men hun gaper bare og skriker i søvne, hun gjør ingen tegn til å lete etter sutten selv :p

ofte kan det ligge VELDIG hard bæsj ytterst i endetarmen, og de må jobbe noe voldsomt for å få ut denne "proppa". Etter det kan det være normalt ;)
Ja, men han skreik etter denne harde proppen også, før han fikk ut resten som så helt normalt ut :(

PHU! For en dag. Men en fin en da :D
Har nettopp levert T hos søs, så nå skal Lillebror og jeg bare kose oss hjemme. Må ha litt middag nå kjenner jeg. Han bør kanskje ha en liten dupp til i dag, får se hvordan humøret blir. Det meste er klart til vi skal i dåp i morgen, må bare finne kjolen min. Jeg orker bare ikke å ha på bunad :o
Og sjekke om drakten til Lillebror passer, kanskje. Har i grunn ikke noe alternativ om den har blitt for liten :p
JEje - sistelitenFruH!
Ei venninne som er i byen pga dåpen kommer i kveld etter at hun har lagt babyen sin. Da skal vi se film og bable! :D

haha, så bra!
Siden jeg sover rett ved siden av Hermine gjør det meg ikke noe å strekke ut armen og stappe sutten inn i munnen på henne igjen ;) Men hun gaper bare og skriker i søvne, hun gjør ingen tegn til å lete etter sutten selv :p

Hehe, sånn sett er det veldig kjekt med samsoving:-) Heldigvis så finner snuppa smokken selv nå *bank i bordet*:-)

Ja ikke sant! har lest at den tykke gule melka visstnok er den feteste...så er tydelig at den puppen som ikke blir brukt på natta lengre har gått over til å produsere lettmelk! Fiffig!

Merkelig det der:-)
Har aldri hatt gul melk jeg:-)

Har nettopp levert T hos søs, så nå skal Lillebror og jeg bare kose oss hjemme. Må ha litt middag nå kjenner jeg. Han bør kanskje ha en liten dupp til i dag, får se hvordan humøret blir. Det meste er klart til vi skal i dåp i morgen, må bare finne kjolen min. Jeg orker bare ikke å ha på bunad :eek:
Og sjekke om drakten til Lillebror passer, kanskje. Har i grunn ikke noe alternativ om den har blitt for liten :p
JEje - sistelitenFruH!
Ei venninne som er i byen pga dåpen kommer i kveld etter at hun har lagt babyen sin. Da skal vi se film og bable! :D

Håper drakten passer:-):-) Gøy med venninnebesøk da, kos dere masse:-):p
Bra alt har gått som smurt i dag, håper storebror koset seg i bursdag.

Har nettopp levert T hos søs, så nå skal Lillebror og jeg bare kose oss hjemme. Må ha litt middag nå kjenner jeg. Han bør kanskje ha en liten dupp til i dag, får se hvordan humøret blir. Det meste er klart til vi skal i dåp i morgen, må bare finne kjolen min. Jeg orker bare ikke å ha på bunad :eek:
JEje - sistelitenFruH!
nei bunad og amming er nok en noe tungvindt kombinasjon! :p
Hehe, hvilken drakt er det Eskil skal ha på seg da?
Koselig med jentekveld ja :D

nei bunad og amming er nok en noe tungvindt kombinasjon! :p
Hehe, hvilken drakt er det Eskil skal ha på seg da?
Koselig med jentekveld ja :D
En festdrakt fra Name It, etter T =) Den er i størrelse 74 og egentlig ganske romslig. Men mer bred enn lang i grunn. Og pga tøybleiene ble det akkurat så den passet :p Hadde ekstra body under da jeg prøvde den på, men det trenger han jo ikke. Så det går så vidt :D Men han må ha noe nytt til 17. mai! :p

En festdrakt fra Name It, etter T =) Den er i størrelse 74 og egentlig ganske romslig. Men mer bred enn lang i grunn. Og pga tøybleiene ble det akkurat så den passet :p Hadde ekstra body under da jeg prøvde den på, men det trenger han jo ikke. Så det går så vidt :D Men han må ha noe nytt til 17. mai! :p
hva om du dropper tøybleie og bruker papir i stedet i morgen da? ;)
Hermine har helt ny festdrakt fra Name It, den er i str 74...og når henne til anklene :P ;)

Nå er bountymasse satt i fryseren :D ...hvor lenge må den stå der før man dypper i sjokkis??? Utåååållmoooodiiiig!!! :p

Håper jeg får det neste gang;)
hehe, har jo ikke fått noen sumobryterbaby av den grunn da :P ;)
...men kanskje hvis jeg hadde fått en unge som faktisk spiste all melka jeg har! ;) Idag måtte jeg fryse ned 180ml, for har så mye melk i kjøleskapet nå :eek:

hva om du dropper tøybleie og bruker papir i stedet i morgen da? ;)
Hermine har helt ny festdrakt fra Name It, den er i str 74...og når henne til anklene :p ;)

Nå er bountymasse satt i fryseren :D ...hvor lenge må den stå der før man dypper i sjokkis??? Utåååållmoooodiiiig!!! :p
Har du satt hele massen i fryseren, eller trillet kuler eller hva?
Om du bare skal få den til å stivne og skjære i biter for å dyppe de, kan du vente et par timer tror jeg. Husker ikke helt...I den andre oppskriften jeg har står det at man skal la det stå "kaldt" i en time for så å forme de og la de stå en time i fryseren før man dypper de i sjokolade.

Jeg har ikke så mange engangsbleier liggende at jeg gidder det, tilfelle det går tomt før jeg får handlet, bruker jo de på natt..
Den var virkelig akkurat den drakten, men det gikk helt fint =)

Har du satt hele massen i fryseren, eller trillet kuler eller hva?
Om du bare skal få den til å stivne og skjære i biter for å dyppe de, kan du vente et par timer tror jeg. Husker ikke helt...I den andre oppskriften jeg har står det at man skal la det stå "kaldt" i en time for så å forme de og la de stå en time i fryseren før man dypper de i sjokolade.

Jeg har ikke så mange engangsbleier liggende at jeg gidder det, tilfelle det går tomt før jeg får handlet, bruker jo de på natt..
Den var virkelig akkurat den drakten, men det gikk helt fint =)
jeg har hatt alt i ei ildfast form, så det står i fryseren ;) Det sto 2 timer i oppskrifta ja o_O hmh, jeg venter i spenning! ;)

jeg har hatt alt i ei ildfast form, så det står i fryseren ;) Det sto 2 timer i oppskrifta ja o_O hmh, jeg venter i spenning! ;)
Tenker du å bare skjære opp i firkanter? Hvor lenge har den stått nå?
For om du vil trille de holder det jo at den stivner nok til å trilles kuler av, så gjør du det, og putter de i fryseren igjen! OG dypper en time etter det igjen.

Tenker du å bare skjære opp i firkanter? Hvor lenge har den stått nå?
For om du vil trille de holder det jo at den stivner nok til å trilles kuler av, så gjør du det, og putter de i fryseren igjen! OG dypper en time etter det igjen.
tenkte å bare skjære i firkanter jeg ;) Orker ikke å styre SÅ mye :P Men om de ikke stivner til Hermine er lagt så triller jeg noen og dypper de med en gang! :D

tenkte å bare skjære i firkanter jeg ;) Orker ikke å styre SÅ mye :p Men om de ikke stivner til Hermine er lagt så triller jeg noen og dypper de med en gang! :D
Etter en time er de trilleklare, etter to er de skjæreklare :p
Du ser hva som passer best når du tar de ut! =)

Etter en time er de trilleklare, etter to er de skjæreklare :p
Du ser hva som passer best når du tar de ut! =)
jeg skjærte opp noen biter, og dyppa de...men de ble så bløte og vassne synes jeg :eek: o_O Hadde bare lett kokkosmelk, så lurer på om det er problemet. At det ikke er nok fett i dem! :oops: :p

Back
Topp