Laurdagsprat.:)

Lilla-87

Forumet er livet
Tidlig opp for oss i dag..
Jeg la meg 01.30 (:eek:), vesla våkna 03, men sovna igjen ( i motsetning tilde siste nettene), også stod vi opp kl.06. Greit med få timers søvn, så lenge jeg slipper opp mellom 03-05. Det er den værste tida på natta syns jeg, og da blir jeg helt helt ødelagt i kroppen. :p
I dag skal vi kjøre oss en tur og levere kakefat og div etter navnefesten. Pappa har bursdag, så vi stikker innom "hjemme" en liten tur også. Ellers skal vi ikke gjøre så mye anna.. Fikk vaska en del klær, støvsuga og rydda litt i går ettermiddag, så da slipper vi å stresse med den saken..:)
Ka ska DU finnje på i dag da?

Jeg skal IKKE gjøre husarbeid hvertfall, det rekker jeg ikke :p
ROlig morgen nå med barne-tv og frokost.
Når Lillebror skal sove, rundt kl 10, må vi hive oss i bilen, ta ut penger og møte ei dame jeg skal kjøpe noe ulltøy av. Så skal vi kjøpe gave til 5-åringen T skal i bursdag til, for så å levere T i bursdagen kl 12.
Mellom kl 12 og 14 håper jeg å rekke en trilletur med venninna mi :p
Så skal T hentes, hjem og pakke, og reise til tanta og kusinen på overnatting :)
Vi fant ut at han skulle få være der til etter kirkeseansen i dåpen i morgen, og heller være med fra festen. Blir fort kjedelig for han å være med i kirken tenker jeg :D

Jeg skal IKKE gjøre husarbeid hvertfall, det rekker jeg ikke :p
ROlig morgen nå med barne-tv og frokost.
Når Lillebror skal sove, rundt kl 10, må vi hive oss i bilen, ta ut penger og møte ei dame jeg skal kjøpe noe ulltøy av. Så skal vi kjøpe gave til 5-åringen T skal i bursdag til, for så å levere T i bursdagen kl 12.
Mellom kl 12 og 14 håper jeg å rekke en trilletur med venninna mi :p
Så skal T hentes, hjem og pakke, og reise til tanta og kusinen på overnatting :)
Vi fant ut at han skulle få være der til etter kirkeseansen i dåpen i morgen, og heller være med fra festen. Blir fort kjedelig for han å være med i kirken tenker jeg :D
Fullt opp hos dere da, forstår jeg!
Håper dere får en fin dag/helg.:)

Stakkars, stakkars Lillebror. Han sliter så veldig med magen.
Han fikk til slutt bæsjet masse (i do!), men ikke uten å hyyyyyle så tårene spratt, tydelig at han har veldig vondt.
Men bæsjen er ikke knallhard heller..
Vi må hvertfall handle sviskemos/saft/etteller annet i dag!

Han fikk til slutt bæsjet masse (i do!), men ikke uten å hyyyyyle så tårene spratt, tydelig at han har veldig vondt.

Stakkars liten :(

Godt at storebror er i god form til bursdagen da, høres ut som dere har dagen fullpakket:-)

God formiddag:-)

Jeg er sur i dag, leste en e-post som jeg fikk i går, og selvfølgelig skal det ikke gå smertefritt med de to timene med ammefri likevel :smiley-angry017

Vi stod opp 08.00, snuppa har våknet noen ganger i løpet av natta, men sovnet av seg selv. Verre med mor som har veldig vondt, får ikke til å børste håret mitt en gang før det har gått noen timer. :dontknow
Her har det kommet masse snø i natt, så våren forsvant like fort som den kom :confused5
Vi skal rusle en tur for å handle lørdagsmat, ellers blir vi bare rolige.

Stakkars liten..:(
Håper det ordner seg med en god dose svisker e.l. Hender vi også har ei "tarmopprydding".

God lørdag :)
Hermine sov til 07.30 idag, herlig for pappan som skulle stå opp med henne ;)
Har en hel masse husarbeid som venter idag, skittentøyskurven har kasta opp klær rundt seg på badet :eek: Og kjøkkenet ser ikke ut...i tillegg MÅ jeg dusje idag :p So much to do, so litle time! Har en tendens til å ignorere husarbeidet og heller dra på bytur på lørdager...så blir sikkert til det ;)

Stakkars liten da :( Kan det være at han spist noe han ikke har tålt så godt, så han rett og slett har mageknip? o_O

hmmm...så rart...den ene puppen produserer tykk, gul helmelk. Mens den andre puppen produserer tynn, blåhvit skummamelk :confused:

Vi har vært på babysvømming. Alexander og mannen min var med og så på i dag. Vi hadde fotografering under vann. Tror ikke det gikk så veldig bra, og Daniel ble trøtt så vi gikk tidlig opp av bassenget.

Jeg er nesten fristet til å ta kampen om tuttavvenning allerede. Daniel våkner så utrolig ofte om natta og bare har behov for tutten. Sånt slapp vi med Alexander siden han aldri tok tutt.

Stakkars liten da :( Kan det være at han spist noe han ikke har tålt så godt, så han rett og slett har mageknip? o_O
Virker ikke slik siden han skriker når han prøver å presse? Uff...

hmmm...så rart...den ene puppen produserer tykk, gul helmelk. Mens den andre puppen produserer tynn, blåhvit skummamelk :confused:

Det hørtes veldig rart ut ja, jeg pleier aldri å ha gul melk.

Kanskje han har fått seg et sår/rift?

Jeg klarte ikke å se noenting...
Ikke noe blod heller.
Han presset og gryntet flere ganger i går, men bæsjet ikke før i dag. Og da gjorde det tydeligvis veldig vondt. Det var store mengder bæsj da, og det gikk som sagt rett i do så jeg fikk ikke studert det så nøye. Noe så hardere ut, så det kan jo være derfor?

Ikke noe blod heller.
Han presset og gryntet flere ganger i går, men bæsjet ikke før i dag. Og da gjorde det tydeligvis veldig vondt. Det var store mengder bæsj da, og det gikk som sagt rett i do så jeg fikk ikke studert det så nøye. Noe så hardere ut, så det kan jo være derfor?
Kan godt hende, bæsj som har ligget litt ytterst i åpningen blir jo hard.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det hørtes veldig rart ut ja, jeg pleier aldri å ha gul melk.
melka har hele tiden vært lysegul her ;) ...men den ene puppen har visst nå gått over til å produsere skummamelk i stedet :P

Ikke noe blod heller.
ofte kan det ligge VELDIG hard bæsj ytterst i endetarmen, og de må jobbe noe voldsomt for å få ut denne "proppa". Etter det kan det være normalt ;)

melka har hele tiden vært lysegul her ;) ...men den ene puppen har visst nå gått over til å produsere skummamelk i stedet :p

Jøss, snedig at det så store forskjeller:-)

Vi har vært på babysvømming. Alexander og mannen min var med og så på i dag. Vi hadde fotografering under vann. Tror ikke det gikk så veldig bra, og Daniel ble trøtt så vi gikk tidlig opp av bassenget.

Jeg er nesten fristet til å ta kampen om tuttavvenning allerede. Daniel våkner så utrolig ofte om natta og bare har behov for tutten. Sånt slapp vi med Alexander siden han aldri tok tutt.
Kan det hjelpe å fylle masse sutter i senga så kan han finne dem selv i søvne? ;) Men ja, det er HELT vanlig at de våkner fordi de har mistet sutten ;) På et punkt blir de store nok til å finne den igjen selv da! :)

Back
Topp