Laurdag

God morgen alle søtnoser:)
Vi tar det helt rolig. Sambo sto opp 8 og jeg og Emmeth våknet ikke før 9:D Deilig og sove litt lenge:) Jeg skal vaske klær idag og bytte sengetøy, det er planen min for dagen. Og ellers bare slappe av og lade batteriene til jentene kommer hjem i ettermiddag:) Formen er fortsatt dårlig, ingen endring der. Om den ikke er blitt bedre til uka blir det legetur, no mercy der i gården, nei:p
Ha ei fiiin dag, jenter<3

God ettermiddag :)

i går drog jonathan og jeg med toget (ca 50 min togtur) til svigers og sov over der til i dag. Så dro jeg hjem mens han ble igjen. Veeldig rart dra hjem uten han, men han smilte og vinket når jeg skulle gå, så tar d som et tegn på at d kommer til å gå bra;) viss alt går greit er planen at han skalvære der t i morra, mens mannen og jeg tar et skippertak i kjelleren som snart nærmer seg ferdig oppusset:) kan nesten ikke vente til vi bliR ferdig! Blir så herlig! Og fint, ikke minst ;)

så nå venter jeg på at mannen skal komme hjem vi får komt igang, og i mellomtiden har jeg fått vaska litt klær,klippet plenen, og nyter sol og varme :) må vel få vasket badet og kjøkkenet og litt mer ordentlig nå når jeg først har muligheten til å jobbe uforstyrret ;)

savner gogutten allerede, men vet han er trygg og har d helt topp hos svigers:)

Flere som våkner tidlig, ja:O alltid like gøy det;):p :coffee KAFFE redder dagen min, for ikke og si vår:D;) hihihi.. Her så hjelper det ikke og holde de opp lenger på kvelden, blir heller overtrøtte og sover mindre! Koselig med en liten tur til byen og handle gave til barnebursdag:D Ha en fiiin lørdag du også, søta<3

Ja kaffe eller annen koffeindrikk, hva skulle man gjort uten?:eek::p hehe..
Nei var det jeg sa til sambo å, at hun bruker lang tid på å finne roen + at hun sover dårlig om hun blir overtrøtt! Men har trudde hun våkna tidlig idag pga jeg la hun før 7 igår..men jeg sa hun har våknet like tidlig hele uka (noe som ikke han hadde hørt):P så Liana har egentlig fått 1 time ekstra søvn ;):)

Hehe fikk faren min til å kjøre oss rundt, så nå er gave kjøpt og sko til Liana fikk jeg også kjøpt, men syns 500kr for babysko er sykt mye:eek: Hvor lenge blir de brukt lissom?!
Men søte var de da:D
1377345123291.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen alle søtnoser:)
Vi tar det helt rolig. Sambo sto opp 8 og jeg og Emmeth våknet ikke før 9:D Deilig og sove litt lenge:) Jeg skal vaske klær idag og bytte sengetøy, det er planen min for dagen. Og ellers bare slappe av og lade batteriene til jentene kommer hjem i ettermiddag:) Formen er fortsatt dårlig, ingen endring der. Om den ikke er blitt bedre til uka blir det legetur, no mercy der i gården, nei:p
Ha ei fiiin dag, jenter<3

Tror dere hadde veldig godt av å ikke bli vekket i 5-6 tiden, nå som dere er syke!;) håper formen blir bedre, men er nok lurt å dra til legen forde, hvertfall så lenge dere ikke har blitt friske til mandagen;)

Sender dere masse god-bedring-tryllestøv☆★☆ :D hihi

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei var det jeg sa til sambo å, at hun bruker lang tid på å finne roen + at hun sover dårlig om hun blir overtrøtt! Men har trudde hun våkna tidlig idag pga jeg la hun før 7 igår..men jeg sa hun har våknet like tidlig hele uka (noe som ikke han hadde hørt):P så Liana har egentlig fått 1 time ekstra søvn ;):)

Hehe fikk faren min til å kjøre oss rundt, så nå er gave kjøpt og sko til Liana fikk jeg også kjøpt, men syns 500kr for babysko er sykt mye:eek: Hvor lenge blir de brukt lissom?!
Vis vedlegget 27633

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha, ja;) Koffein må til for og våkne:D:D:D
Ja, det samme skjer her i huset og da dår de virkelig problemer med og sovne:eek::oops: Mhm, det er kjempe dyrt med sko til babyer og får ikke brukt de så lenge heller, men de var knallsøøøte:D:rolleyes::p

Tror dere hadde veldig godt av å ikke bli vekket i 5-6 tiden, nå som dere er syke!;) håper formen blir bedre, men er nok lurt å dra til legen forde, hvertfall så lenge dere ikke har blitt friske til mandagen;)

Sender dere masse god-bedring-tryllestøv☆★☆ :D hihi

★Sender fra pipe-gjøken★

Tror det jeg også:p Var utrolig deilig og våkne av seg selv og føle seg uthvilt:D Yes, må nesten til legen om det ikke har blitt bedre, håper det iallfall;) hihi... har fått bytta sengetøy på alle sengene og lufta de selvsagt, støvsugd alle 3 etasjer, vaska badet og rydda;) Nå skal dette svineriet svettes ut og jaggu om jeg svetter ihjel:eek::p Sambo skal snart hente jentene og Emmeth sover dagens siste lur:)

Vi har vært på trilletur i det herlige været. Ungene har løpt,lekt å krabba :-) Hatt besøk av min søster med 2 barn. Koselig.
Nå er det snart dusjing av barn,middag og soving etterhvert.

Jeg er trøtt.
Mina våknet hvert 5 minutt i løpet av 1,5time i natt... Tydelig at hun plages av tannfrembrudd stakkars...

Hvor mange tenner har deres barn nå? :-)

Sent from my GT-I9300

Haha, ja;) Koffein må til for og våkne:D:D:D
Ja, det samme skjer her i huset og da dår de virkelig problemer med og sovne:eek::oops: Mhm, det er kjempe dyrt med sko til babyer og får ikke brukt de så lenge heller, men de var knallsøøøte:D:rolleyes::p

Ja synd de godt kunne vært litt billigere! Men så vil jeg kjøpe ordentlig sko å, ikke sånne av dårlig kvalitet.. hehe..
Jeg vet :) var noen som var enda søtere, men de var for store..så da tok vi de minste vi fant :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Tror det jeg også:p Var utrolig deilig og våkne av seg selv og føle seg uthvilt:D Yes, må nesten til legen om det ikke har blitt bedre, håper det iallfall;) hihi... har fått bytta sengetøy på alle sengene og lufta de selvsagt, støvsugd alle 3 etasjer, vaska badet og rydda;) Nå skal dette svineriet svettes ut og jaggu om jeg svetter ihjel:eek::p Sambo skal snart hente jentene og Emmeth sover dagens siste lur:)

Og du slapper lissom av?:P heheh kjempe flink du er! Står på som bare det;):) er godt med barnefri, men jammen godt å få de hjem også! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært på trilletur i det herlige været. Ungene har løpt,lekt å krabba :-) Hatt besøk av min søster med 2 barn. Koselig.
Nå er det snart dusjing av barn,middag og soving etterhvert.

Jeg er trøtt.
Mina våknet hvert 5 minutt i løpet av 1,5time i natt... Tydelig at hun plages av tannfrembrudd stakkars...

Hvor mange tenner har deres barn nå? :-)

Sent from my GT-I9300

Stakkars liten:( disse tennene kan være et mareritt! Håper de bryter gjennom snart;) Liana har akkurat fått fortenner oppe, så nå har hun 4 tenner..men kjenner at det er flere oppe som er på vei ut..men såååå vanskelig å få sjekka munnen hennes:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har vært litt ute på lekeplassen med jentene, og nå står det lasagne i ovnen:) samboer jobber fortsatt! Så han får kald middag :P

Liana måtte jo teste de nye skoa sine:P
1377358406698.jpg
1377358426261.jpg
1377358445446.jpg
1377358437855.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Deilig med litt ungefri så man får gjort det man skal i fred og ro;) Hørtes ikke noe godt ut med hodevondt, kom deg til opptikeren;):) Og have fun med og malinga av stakittgjerdet;):p Digger og male, jeg:D
Du er nå litt rar også.. Maling er no herk! Ikke ble vi helt ferdig heller. Må gjøre ferdig grunninga etter at barna er i seng :/ jeje, blir fint da :) håper formen din er blitt bedre!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vis vedlegget 27633

★Sender fra pipe-gjøken★
Kule sko! :) helt sykt dyrt for babysko ja.. Kjøpte til Elise her om dagen, 599! :o men viktig p passe på de bittesmå føttene!

Kule sko! :) helt sykt dyrt for babysko ja.. Kjøpte til Elise her om dagen, 599! :o men viktig p passe på de bittesmå føttene!

Ja dem vet vel at det blir solgt uansett.. mye av det man helst MÅ ha til barn, er veldig dyrt.. de utnytter det med engang ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Dah er vi ferdigfesta! *phuh* resymé og bilder kommer siden ;)
MEN her er kakene:
Banankake med marengskrem
Vis vedlegget 27707

Muffins med appelsin, kokkos og raspet sjokolade. Frosting er vanilje- og kokkoskrem.
Muffins med sjokolade, sjokoladesmørkrem oppå!
1377370918488.jpg

Alt ble 100% melkefritt og rågodt!! :D

Gelé og frukt i tillegg;)

Nå skal mamma og pappa slappe av!!!
*Surfer mobilt*

Vedlegg

• 1377370838632.jpg
    1377370838632.jpg
    44 KB · Visninger: 15
Vet ikke hvor bildet av kaka ble av? :confused::p
1377371142764.jpg

*Surfer mobilt*

Dah er vi ferdigfesta! *phuh* resymé og bilder kommer siden ;)
MEN her er kakene:
Banankake med marengskrem
Vis vedlegget 27707

Muffins med appelsin, kokkos og raspet sjokolade. Frosting er vanilje- og kokkoskrem.
Muffins med sjokolade, sjokoladesmørkrem oppå!
Vis vedlegget 27709

Alt ble 100% melkefritt og rågodt!! :D

Gelé og frukt i tillegg;)

Nå skal mamma og pappa slappe av!!!
*Surfer mobilt*

Flink du er! :D hørtes jo veldig godt ut! Var det moro med feiring? Hva syns Hermine er det?:D fikk hun masse spennende gavepapir?:P haha

★Sender fra pipe-gjøken★

Flink du er! :D hørtes jo veldig godt ut! Var det moro med feiring? Hva syns Hermine er det?:D fikk hun masse spennende gavepapir?:P haha

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, vet du den marengskremen var bare helt himmelsk!!!! :rolleyes: ANBEFALES!!! :D
Hun var litt reservert av alle folkene som var der først, og at alle var opptatt av henne :p men når hin hadde åpnet EN pakke og fikk en gåbil så var resten av gavene uintessante ;)

Ja, vet du den marengskremen var bare helt himmelsk!!!! :rolleyes: ANBEFALES!!! :D
Hun var litt reservert av alle folkene som var der først, og at alle var opptatt av henne :p men når hin hadde åpnet EN pakke og fikk en gåbil så var resten av gavene uintessante ;)

Ja bare å legge ut oppskrift :) hehe..
Så hun likte gåbilen med andre ord:D herlig da! :D gøy for deg å kunne åpne gaver å tenker jeg :P hihi

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp