Så fiiiin med nye skohvor fant du de? (Orker ikke å lese alle innleggene, om det er nevnt tidligere
)
Ja syns jo de var søte da
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiiin med nye skohvor fant du de? (Orker ikke å lese alle innleggene, om det er nevnt tidligere
)
Ja, var morro! Gåbilen lager mye lyd, spiller melodier etc...bare en aaaanelse slitsomJa bare å legge ut oppskrifthehe..
Så hun likte gåbilen med andre ordherlig da!
gøy for deg å kunne åpne gaver å tenker jeg
hihi
★Sender fra pipe-gjøken★
Utrolig stor forskjell på str i sko ja! Sko i 20 er normalt sett aaaltfor stort her, mens vi prøvde et par i 20 fra Enfant og de var for småJa syns jo de var søte daer lokal skobutikk, men mener det er kjeden eurosko som har skoene
rt str 20, men de var små i str, så var de eneste som passet
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, var morro! Gåbilen lager mye lyd, spiller melodier etc...bare en aaaanelse slitsommen Hermine løper avgårde med den
![]()
Liana får sikkert god hjelp til å åpne gavene sine av Emira![]()
Ja, var morro! Gåbilen lager mye lyd, spiller melodier etc...bare en aaaanelse slitsommen Hermine løper avgårde med den
![]()
Liana får sikkert god hjelp til å åpne gavene sine av Emira![]()
Utrolig stor forskjell på str i sko ja! Sko i 20 er normalt sett aaaltfor stort her, mens vi prøvde et par i 20 fra Enfant og de var for små![]()
Marengskrem:
2 eggehviter
180 g sukker
1 dl hvit sirup
2 ss vann
0,5 ts sitronsaft
1 ts vaniljeessens
Til marengskremen has eggehviter, sukker, sirup, vann og sitronsaft i en metallbolle over kokende vannbad. Pisk med håndmikser i 4-5 minutter, til du har en tykk og blank marengskrem. Ta bollen vekk fra vannbadet og pisk kremen i et par minutter til så den blir litt avkjølt. Pisk inn vaniljeessens til slutt.
Har du smakt marshmallow fluff??? Er veldig likt det på konsistens og smak! Seigt og klissete og søtt!Takkmå prøves! Høres veldig godt ut hvertfall..om jeg har smakt det eller ikke
![]()
★Sender fra pipe-gjøken★
Har du smakt marshmallow fluff??? Er veldig likt det på konsistens og smak! Seigt og klissete og søtt!![]()
brukte Agavesirup og det ga veldig god smak, litt sånn honningaktig!
![]()
Litt spennende og prøve noe nytt ogsåNei det tror jeg ikke at jeg har smakt.. hehe men er veldig glad i søtt og godthihi
★Sender fra pipe-gjøken★
Litt spennende og prøve noe nytt ogsåjeg satte bollen i kaldt vannbad for å kjøle kremen fortere ned igjen, da ble den enda tykkere! Sikkert rågodt på sjokoladekake/muffins også!
jeg kunne spist den med skje da
![]()