Laurdag 25.januar!:)

Moro og ake i snøen:D
Sushi er diggm namme-namme:D Hehe kan tenke meg hu var bra sliten;):) Koselig med helgekos sammen med de små:):)
Hva har du i gresk salat?:) Fetaost:p? Sjokolade er ikke meg imot;) Sitter med godtebollen på bordet, men frister lite:o:p Vi spiste hjemmelaga pytt i panne bare, men pølser;) meeen Nelly spydde ved matbordet da, så var liiite kult, spørs om ikek jeg lager bakt potet til oss voksne i morgen:)
Iiiiuuuu, ikke noe som dreper matlysta som en unge som kaster opp :eek: Ga hun seg med den ene gangen eller?

I salaten har vi sånn ferdigkutta coop grønn salatblanding, cherrytomater, agurk, rødløk, fetaost og oliven. Og så laga jeg hjemmelaga tsaziki på yoghurt naturell, rømme, agurk og MASSE hvitløk, og så hadde vi hvitløksbrød til!!! STINKER hvitløk her nå, lukta hvitløk i hele stua her jo :eek: men SÅ godt da!!! :D

Ja, vi tok bilder av Emmeth skjønner du, for han var blå/lilla fra topp til tå da han sto opp fra sin 10 minutters nap idag! Skikkelig ekkelt, var helt blå selvom han hadde 40 i feber!
Viste bilder til legen på legevakten og, men han kunne ikke si hva det kom av, men var veldig var på pusten til Emmeth, han likte ikke den. RS-virus er skumle greier:( Takk vennen, håper jeg og:) Astmamedisinen funker, men bare noen timer, har kanskje noe og gjøre med at han sliter med lungene!?
Skummelt!!! Synes det er rart at han ikke ble innlagt når han var blålig og plaget med pusten :eek: tok de ny crp på han idag?
Hvordan er han nå i kveld???

Nttåå så fint bilde av dere! Og man ser tydelig at Hermine koser seg med sushi!:)
Hehe, ja, hun var dypt konsentrert om oppgaven! Dyppa i soyasaus og sutta den av for så å dyppe på nytt :eek: Bra vi ikke spiser sushi så ofte mht saltinnholdet i soyaen! :eek: :p

På akebildet var vi på tur hjem for å sove, hun sovna nesten i akebrettet fordi hun var så sliten ;)

Hjørnetennene er på vei, men spørs når de kommer ut:)
Jaaah, er så moro når de mestrer eller greier en ny ting:) Utvikling er GØY:D Også stolt som man som mor selv blir:)
Hehehe, akkurat samma her:) Er Mathea hjemme, så går det fint, bare klagefis, men er Nelly hjemme og er syk trenger jeg hjelp:p
Jo, Mathea kasta opp èn gang, kun! men er syk med betennelse i hals/brystet! Hadde 230 i crp igår:o

Åjjj, så spennanes;)
Da er det kanskje ikke lenge igjen før du får steriliseringa i orden;)

Jaa man blir jo kjempe stolt:D haha bare når der første smilet kom (hos alle 3) så har jeg fått en liten tåre i øyekroken:rolleyes: og hvertfall når de ler :P haha..

Hahah ja sånne klagefiser er litt greie å ha, men man kan lett bli sliten av klaginga og sutringa, og dette med at INGEN har noen gang hatt det verre enn det dem har det der og da:eek::P hahahaha..♡

Stakkars hun også! Kan ikke være noe godt :( får da håpe at N ikke kaster opp noe mer!

Hehe er spennede ja! Jeg kjenner jeg har begynt å tenke litt på dette med narkose, har aldri vært i narkose før, og har lest at de fleste sykehus velger det ved sterilisering..vet lissom ikke åssen det fungerer :P men jeg gleder meg til å bli ferdig med det, så slipper jeg (kansje) å være redd for å bli gravid :P hehe.. men kjente du noe form for smerte eller ubehag etter du ble sterilisert?

Ja, er det jeg tror, for ellers skal vel astmamedisinen fungere i lenger tid mener jeg. Kan jo "kun" ta det 4 ganger daglig.
Astma er ikke til og spøke med og hvertfall ikke om man er syk med noe som rammer luftveier eller lunger! Fælt og kjenne på den der hvor man ikke få puste...

Joda, går greit uten så mye søvn, aner ikke hvorfor, er vel vant med det;)

Huff ja, utrolig skummelt! Og hvertfall når det kommer til sine barn :( kan han ikke får noen sterkere doser om han ikke skulle blitt bedre i pusten?

Haha ja det er så rart at man kan vende seg til lite søvn! Men bra er det!;)

Hehe, ja, hun var dypt konsentrert om oppgaven! Dyppa i soyasaus og sutta den av for så å dyppe på nytt :eek: Bra vi ikke spiser sushi så ofte mht saltinnholdet i soyaen! :eek: :p

På akebildet var vi på tur hjem for å sove, hun sovna nesten i akebrettet fordi hun var så sliten ;)

Hahah ting med mye smak i er populært blandt disse små :P haha herlig er hun da! :D jeg selv har aldri smakt sushi, for er skeptisk til fisk :P men har begynt å få lyst til å smake :P:)

Da må jeg si at dagen har nok vært kjempe fint for Hermine også!:) er lissom et godt tegn når de er såå slitne;):P

Skummelt!!! Synes det er rart at han ikke ble innlagt når han var blålig og plaget med pusten :eek: tok de ny crp på han idag?
Hvordan er han nå i kveld???

Ja, den hadde steget fra 25 igår kveld til 31 idag, ikke så høyt, men. Da han hadde kraftig ørebetennelse hadde han crp på 25.
Han hoster ennå han, men håper det gir seg ila natta.

•☆tastedingsen☆•

Jaa man blir jo kjempe stolt:D haha bare når der første smilet kom (hos alle 3) så har jeg fått en liten tåre i øyekroken:rolleyes: og hvertfall når de ler :p haha..

Hahah ja sånne klagefiser er litt greie å ha, men man kan lett bli sliten av klaginga og sutringa, og dette med at INGEN har noen gang hatt det verre enn det dem har det der og da:eek::p hahahaha..♡

Stakkars hun også! Kan ikke være noe godt :( får da håpe at N ikke kaster opp noe mer!

Hehe er spennede ja! Jeg kjenner jeg har begynt å tenke litt på dette med narkose, har aldri vært i narkose før, og har lest at de fleste sykehus velger det ved sterilisering..vet lissom ikke åssen det fungerer :p men jeg gleder meg til å bli ferdig med det, så slipper jeg (kansje) å være redd for å bli gravid :p hehe.. men kjente du noe form for smerte eller ubehag etter du ble sterilisert?

Beklager litt seint svar;)
Ja, selvsagt blir man rørt når de små gjør noe for første gang:D Det ER jo kjempestort:)

Hahaha, det er som og høre Mathea det der altså:D Hu er såå pysete:p

Hu har ikke kasta opp noe mer, heldigvis;) hater oppkast, det absolutt verste jeg veit om er oppkast:o:( ÆSJ!

Når man blir lagt i narkose får man som regel en maske over nese og munn, så setter de inn ett drypp med "nattinatt-medisin" and your`e gone;) De setter nok inn et kateter i you know, men det gjøres noen ganger under narkose, ikke før. Desverre fikk jeg det før, gjør ikke vondt, men er veldig ubehagelig.

Jeg hadde smerter etter KS i såret, men ikke mange dagene egl. Jeg tok kun morfin et døgn og det var nok:)
Når man steriliseres utenom KS mener jeg de går inn via navlen, så det ikke blir store arret!

Iiiiuuuu, ikke noe som dreper matlysta som en unge som kaster opp :eek: Ga hun seg med den ene gangen eller?

I salaten har vi sånn ferdigkutta coop grønn salatblanding, cherrytomater, agurk, rødløk, fetaost og oliven. Og så laga jeg hjemmelaga tsaziki på yoghurt naturell, rømme, agurk og MASSE hvitløk, og så hadde vi hvitløksbrød til!!! STINKER hvitløk her nå, lukta hvitløk i hele stua her jo :eek: men SÅ godt da!!! :D

Nei, ik`sant?:p
Det var en ganske stor matboost-killer det altså:o
NASTY!!!

Her snakker vi om nam-nam og proff salat a gitt;) Den skal jeg prøve og lage og;)
Bruker hjemmelaga tzatsiki til bakt potet og, der sååå digg:) Og hjemmelaga hvitløkssmør;) Det smaker så inni granskauen GODT:) Hvitløk lukter da godt det, da:p^^

Beklager litt seint svar;)
Ja, selvsagt blir man rørt når de små gjør noe for første gang:D Det ER jo kjempestort:)

Hahaha, det er som og høre Mathea det der altså:D Hu er såå pysete:p

Hu har ikke kasta opp noe mer, heldigvis;) hater oppkast, det absolutt verste jeg veit om er oppkast:o:( ÆSJ!

Når man blir lagt i narkose får man som regel en maske over nese og munn, så setter de inn ett drypp med "nattinatt-medisin" and your`e gone;) De setter nok inn et kateter i you know, men det gjøres noen ganger under narkose, ikke før. Desverre fikk jeg det før, gjør ikke vondt, men er veldig ubehagelig.

Jeg hadde smerter etter KS i såret, men ikke mange dagene egl. Jeg tok kun morfin et døgn og det var nok:)
Når man steriliseres utenom KS mener jeg de går inn via navlen, så det ikke blir store arret!

Hahah så godt at det ikke bare er meg som har en prinsesse i hus! Bare litt snørr i nesa blir gjort om til det verste! :P

Så bra det ikke har blitt mer oppkast :D er helt forferdelig å både spy, se noen gjøre det og tørke opp:eek: og hvertfall ille når man har barn som ikke klarer å si ifra!

Aha okey :) litt skummel tanke på at jeg skal opereres :P hehe.. men er bare et lite inngrep heldigvis :) jeg mener jeg har lest at de enten lager et lite snitt under navlen eller at de går inn via navlen.. men er vel sånt jeg får vite på møtet :)

Back
Topp