Laurdag 25.januar!:)

Lilla-87

Forumet er livet
Yess..God mor'n!
Jenta vår våkna 05.30, men da var ikke mammaen klar for å ta dag, så vi drøya'n i storsenga fram til 06.30.:p
Nå kikker vi på barne-TV og jeg koser meg med kaffe.

I dag har bestefar bursdag, så vi lurer på å ta en tur på besøk. Tenkte å la Jenny male et kunstverk til oldefaren sin.:)
Hva skal dere i dag'a?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Her stod vi opp 6:30 idag, og det kan man ikke klage på! :D sitter å spiser frokost og ser på barnetv. Deilig å bare slappe av når man ikke
Må stresse avgårde til barnehage og jobb :)

Jeg skal på trening 10:30, ellers har vi ingen planer her i huset. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen står å går.. Må liksom ta igjen alt slækk i helgene :o

Lenge siden jeg har skrevet noe her, rekker sjelden det! Men er koselig å komme innom iblandt likevel :) håper det står bra til med alle, selvom det er mye sykdom her inne :(

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hei!!
Så kjekt å høre fra deg igjen. Hvordan står det til med Elise og storebror?:)

Hehe..Skulle stått på noen maskiner her også.:p Jenny blir trøtt igjen ganske fort når hun våkner tidlig, så jeg får hive meg rundt når hun sovner.

Hei!!
Så kjekt å høre fra deg igjen. Hvordan står det til med Elise og storebror?:)

Hehe..Skulle stått på noen maskiner her også.:p Jenny blir trøtt igjen ganske fort når hun våkner tidlig, så jeg får hive meg rundt når hun sovner.

Det står bare bra til her! Elise er jo en liten turbo, alltid blid og på farta. Hobbyene hennes er å ta lekene til storebror for så å løpe så fort hun kan, klatre opp på spisestuebordet og bygge klosser :D hu syns ikke det er så gøy å legge seg om dagen, men det satser vi på går over snart! Hu har hatt en runde med ørebetennelse, så kan være derfor :/ Hu har ikke noe særlig med språk, men hører at der kommer noen ord nå :)

Storebror går set også veldig bra med! Han er en skravlebøtte med stor interesse for biler og kjøretøy :) han er i en liten trassperiode nå, og går fra superblid til hylskrik på sekunder! (Om man for eksempel skjærer brødskiva feil) hehe!

God morgen:-)

Nasse våknet klokka seks, hatt ei litt urolig natt. Vi prøvde å dryge den litt i vår seng, men det funket dårlig:-)
Nå er det full fart på stua, pappan har dratt for å trene, og mor er kjempetrøtt...:eek:
Vi skal handle litt mat etterpå, og kanskje en tur på ikea igjen, om vi ikke blåser vekk i dag:p

Nasse våknet klokka seks, hatt ei litt urolig natt. Vi prøvde å dryge den litt i vår seng, men det funket dårlig:-)
Nå er det full fart på stua, pappan har dratt for å trene, og mor er kjempetrøtt...:eek:
Vi skal handle litt mat etterpå, og kanskje en tur på ikea igjen, om vi ikke blåser vekk i dag:p
Helt umulig å drøye ut sovinga her også.. Prøver vi ta henne over i vår seng står hun på et blunk å ser it av vinduet som er over hodeenden :) kos dere på IKEA, skulle igrunn vært der en tur selv.. Det må jeg ta opp med mannen når han står opp!

Her stod vi opp 6:30 idag, og det kan man ikke klage på! :D sitter å spiser frokost og ser på barnetv. Deilig å bare slappe av når man ikke

Jeg skal på trening 10:30, ellers har vi ingen planer her i huset. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen står å går.. Må liksom ta igjen alt slækk i helgene :eek:

Lenge siden jeg har skrevet noe her, rekker sjelden det! Men er koselig å komme innom iblandt likevel :) håper det står bra til med alle, selvom det er mye sykdom her inne :(

Koselig å høre fra dere igjen :D
Dagene går ofte ganske fort ja =)

Helt umulig å drøye ut sovinga her også.. Prøver vi ta henne over i vår seng står hun på et blunk å ser it av vinduet som er over hodeenden :) kos dere på IKEA, skulle igrunn vært der en tur selv.. Det må jeg ta opp med mannen når han står opp!

Takk for det, ha en fin dag dere også:-)

Det står bare bra til her! Elise er jo en liten turbo, alltid blid og på farta. Hobbyene hennes er å ta lekene til storebror for så å løpe så fort hun kan, klatre opp på spisestuebordet og bygge klosser :D hu syns ikke det er så gøy å legge seg om dagen, men det satser vi på går over snart! Hu har hatt en runde med ørebetennelse, så kan være derfor :/ Hu har ikke noe særlig med språk, men hører at der kommer noen ord nå :)

Storebror går set også veldig bra med! Han er en skravlebøtte med stor interesse for biler og kjøretøy :) han er i en liten trassperiode nå, og går fra superblid til hylskrik på sekunder! (Om man for eksempel skjærer brødskiva feil) hehe!

Hihi..For ei lita lure!:D
Lysten på å leke varierer her også. Kommer veldig an på formen, så det er godt mulig at den tidligere ørebetennelsen er årsaken. Håper det går seg til snart. Der er så herlig når de leker og styrer selv. :)

Plutselig løsner det vel med språket og DA blir det spennende å høre alle ordene hun har snappa opp etter storebroren sin! :D Jenta vår babler med innlevelse, men 95% av det er uforståelig. :)

Hihi..For ei lita lure!:D
Lysten på å leke varierer her også. Kommer veldig an på formen, så det er godt mulig at den tidligere ørebetennelsen er årsaken. Håper det går seg til snart. Der er så herlig når de leker og styrer selv. :)

Plutselig løsner det vel med språket og DA blir det spennende å høre alle ordene hun har snappa opp etter storebroren sin! :D Jenta vår babler med innlevelse, men 95% av det er uforståelig. :)

Ja, hu babler også helt uforståelig! Dabbi dabbi dabbi da! :) gleder meg til hun også kan snakke ja, alt blir så mye enklere da :)

Masse energi i Nasse på lørdagsmorra'n forstår jeg.:) Tar hun en tidlig dubb når hin våkner tidlig eller?
Jeg misunner dere den korte veien til IKEA..:)

God morgen jenter :-)

For våkna i 03 tia pga a tenner :-S også søv ho tell 08 :-D

Bi ha no spist frokost :-) ska sjå om eg får tell å last opp en video a fie etterkvart :-)

Vi har ikje nå plan endå :-)

Fie syns det e hysterisk arti at mamma har puppa :-P
Peik å sei "poppa, hihihi thihihi"

No sett ho å ser barnetv og eg kos meg med en kopp te :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Yess..God mor'n!
Jenta vår våkna 05.30, men da var ikke mammaen klar for å ta dag, så vi drøya'n i storsenga fram til 06.30.:p

I dag har bestefar bursdag, så vi lurer på å ta en tur på besøk. Tenkte å la Jenny male et kunstverk til oldefaren sin.:)
Hva skal dere i dag'a?

Her e det ikje mule å drøy fie i senga mi, sian ho trur mamma si seng e ein lekeplass :-P hehe

Jeg skal på trening 10:30, ellers har vi ingen planer her i huset. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen står å går.. Må liksom ta igjen alt slækk i helgene :o

Så arti å hør ifrå dåkk igjen :-D eg prøv å heng meg her, men hend seg at eg bi satt ut a aill innleggan restn a damene her ha klara å produsert iløpet a en dag :-P spesielt vis eg ikje sjekk forumet før på kvelden ;-)

Her e det ikje mule å drøy fie i senga mi, sian ho trur mamma si seng e ein lekeplass :-P hehe

Nei, det er ikke alltid vi er like heldige med drøyinga vi heller..:p Hvis hun ligger i ro så går det greit, men om hun begynner å fjase så står vi opp med henne. Urettferdig for den av oss som skal sove lenge, dersom det er en akrobat i senga tidlig på morran.:p

God morgen jenter :-)

For våkna i 03 tia pga a tenner :-S også søv ho tell 08 :-D

Bi ha no spist frokost :-) ska sjå om eg får tell å last opp en video a fie etterkvart :-)

Vi har ikje nå plan endå :-)

Fie syns det e hysterisk arti at mamma har puppa :-P
Peik å sei "poppa, hihihi thihihi"

No sett ho å ser barnetv og eg kos meg med en kopp te :-)

Så bra at hun sov til 08!:) Gikk det greit å få henne til å sove igjen kl.03 da?
Klart at pupper er spennende!!:D Jen sier ingenting om saken..Kommer bare bort av og til, drar ned t-skjorta og kikker nedi. Både på meg, min mamma og dagmamma.:p

God morgen alle sammen :)

Jeg hadde litt problemer med appen igår, så fikk bare vært innom en kort tur :(

Jeg skal straks stå opp. Er ikke helt sikker på når jentene våkna, for jeg har ikke hørt dem :P men lurer på om Liana har drømt inatt! Måtte inn til hun 2 ganger pga gråt :( men hun trengte bare at noen kom inn, og ikke noe spesielt med trøst, så da tror jeg ikke hun har hatt noe vondt :) MEN disse hjørnetennene jeg sa var på vei, er visst jeksler :P så da har jeg sittet her å jugd for dere å! Mwoahahahaha :P

Idag blåser det hører jeg!:( men jeg må ut å handle etterpå (pappa kjører meg) :) så kan jeg ta med Emira når Liana sover :)

Ha en fin dag alle dere!;)

Yess..God mor'n!

Hva skal dere i dag'a?

Kos dere hos bestefar/oldefar besøk :D koselig av deg å la hun male noe til han ;):D

Back
Topp