Latter?

Synnis

Flørter med forumet
lille har ledd en gang, fetteren min på 3 år tullet litt så plutselig lo han.. Dette er kanskje en mnd siden. Ikke kommet noe mer etter det! Jeg prøver alt jeg kan, haha, men får bare smil.
Ler deres enda ?:)
 
Kanskje en eller to ganger om dagen, og det er ikke mye om gangen heller, så det har ikke løsnet heelt ennå:) Men det lille vi får høre er verdens deiligste lyd, så vi venter bare på mer;)
 
Kanskje en eller to ganger om dagen, og det er ikke mye om gangen heller, så det har ikke løsnet heelt ennå:) Men det lille vi får høre er verdens deiligste lyd, så vi venter bare på mer;)

Ja! Finnes ikke noe bedre en barnelatter :Heartred
 
Lo godt en gang forrige helg, men etterpå har det bare vært smil igjen. Blir 4 mnd neste uke! Håper latteren løsner skikkelig etter dette utviklingsspranget. ;)
 
Min mann fikk han til å le for første gang forrige helg. I dag fikk jeg han til å le. :) Han er tre og en halv måned nå. :)
 
Mini ler masse, løsna vel ordentlig for et par uker siden :) Han er 3 mnd og 3 uker nå. De siste dagene har han vært litt vanskelig, men tror det "bare" skyldes utviklingssprang og tordensky.
 
Frøkna lo for første gang når hun var 2 å en halv mnd. Men det var ganske kort og sparsomt.. Har blitt gradvis mer og oftere. Nå er hun 3 å en halv mnd. og ler stortsett hver dag. Helst til pappaen som er veldig tøysete :p
Verdens hærligste lyd!! :D
 
Mini ler om vi tuller veldig. Pappaen er flink til det så det blir daglig. Men ved vanlige ting så trekker han bare på smilebåndet :)
 
Hun ler masse, 4 mnd nå. Er ei skikkelig glad jente så er ikke vanskelig å få frem smil og latter her. herlige lyder :)
 
Han ler endel, av meg, pappan, leker, og plutselig ut av det blå :p han ee også veldig kilen, da skratter han ;-)
Det er ei stund siden han begynte å le, tror det er rundt en måned siden, da han var 3,5 mnd
 
Pappa som er lattermaskinen her og, fikk henne til å le første gang for litt over en uke siden. Men istad fikk jeg henne til å le masse jeg og :D lekte og sang "ro din båt" med henne som jeg pleier innimellom, og da begynte hun å le masse :D <3
 
Frøkna her ler ikke enda :eek:
Har hørt henne le et par ganger, og hun er 5mndr nå.
Men hun smiler masse da :D
 
Her er det sparsomt med latter, men når det kommer smelter mammaen helt:p
 
Her ler hun veldig hvis vi enten hopper mot henne eller går litt museaktig(hvis d gir mening) mot henne.
 
Ikke kommet noe mer her heller. Vi får smøre oss med tolmodighet :)

Ååå jeg som ikke eier tålmodighet! :p
Gleder meg til latteren kommer da, det er så herlig å høre på! ❤️
 
Back
Topp