Latter

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
snuppa sjarmerer mamma i senk om dagen med sin herlige latter. Dette har hun begynt med nå for 3 dager siden. Akkurat 2mnd og 10 dager gammel. Beste lyden i verden!!! Mammahjertet smelter helt..:hug003

Har deres begynt å le? Om de gjør, når startet det?
 
Mini lo for første gang i kveld faktisk :D veldig kort, men likevel latter! Lå i sengen og ammet som vi gjør hver kveld, så slapp han plutselig puppen og kikker opp på meg med deet gliset og plutselig kom det en liten latter ❤️❤️ såå herlig! Han er 9 uker :)
 
Har opplevd bittelitt latter, men han ler mest lydløst mens armer og bein flyr veggimellom :p
 
Tja, latter og latter :p Befinner meg i ein stumfilm til tider :p Munnen er åpen og gliser er der, men ingen lyd :p

Slik var storebror og. Hadde/har eit glis som går rundt, men tok litt tid før det kom noko latter.
 
Mini lo for første gang i går kveld faktisk. Kila han ved å gni ansiktet mitt på sidene av magen hans og han lo og lo og klarte nesten ikke å stoppe. Kjempe søt! :)
 
Åååå.. Gleder meg sånn til hun begynner å le!! 8 uker i dag, så jeg må vel vente bare smøre meg med tålmodighet ;)
 
Lillemann lo skikkelig for første gang for noen dager siden, 2,5 mnd gammel. Var søsteren som var så veldig morsom! Verdens herligste lyd <3
 
Måtte sjekke når snuppa begynte med latter etter å ha sett den nye latter tråden:D
 
Back
Topp