Lar du barnet sitte alene i bilen?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei, aldri.

Har hendt et par ganger med eldste gutten, men stort sett ikke :-)

Nei, aldri! Tenker blant annet på brann og en bil kan bli overtent på utrolig kort tid!

Nå det siste halvåret har eldstemann fått sitte igjen i bilen et par ganger når jeg skal noe kjapt, han er 9 år. Ellers har jeg aldri gått fra de i bilen.

Nei, aldri! Hun eldste på 4,5 har begynt å ville vente i bilen, men hub får ikke lov.

Bensinstasjon med vindu, der jeg kan se bilen og vinke til henne, ja. Butikk ol, nei.. Hun er 2 år.

Nei, syns de er alt for små til det. De er snart 1 og 3. Største spør ofte om å få vente i bilen, men han er pent nødt til å bli med inn selv om det bare er snakk om å kjøpe en liter melk e.l.

Det har jeg aldri gjort og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Tenk om noe skulle skjedd, da hadde jeg aldri tilgitt meg selv. Det tar meg nøyaktig 1 minutt ekstra og ta han inn/ut av bilen :)

Nei! Eldste på 7 vil ofte bli igjen i bilen men jeg tør ikke, så han må alltid bli med inn han og!!

Det har hendt. Men kun på en bensinstasjon, der jeg er i fra (liten plass), og det er store vinduer og rett utenfor. Snakk om 20 sek for å kjøpe noe raskt. Går aldri fra de ellers. Drar heller å handler når de er i bhg, lettere :-)

De er 2 og 3 år :-)

Min snart 9 årige datter? Ja. Innimellom. Men nå pleier jeg odtest ta handelen av alle slag når de er i bhg/skole.

Back
Topp