Lar du barnet ditt sove ute i vogn?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Ser debatten har rast litt etter at en gutt ble bitt av rev, mye stygge kommentarer fordi barnet sov ute.

Nei, det har ikke vært trygt her.

Det har alle tre gjort ja. Med kattenett eller stramt innsektsnett da. Mer pga katt enn rev rett nok

Ja, hver eneste dag. Har babycall med video slik at jeg skal ha ro i sjela :)

Nei, legger i vogna i gangen. Kaldt der, men ikke for kaldt. I tillegg har det vært litt mye støv fra veien, så ville ikke ha ungen liggende i støvet. De har renovert hele veien hos oss. Sover ute i barnehagen da. Så lenge man passer på og har myggnetting, burde det ikke være noe problem å la ungen sove ute, under perfekte forhold (ikke midt i en gate som renoveres og andre forhold som gjør det umulig).

Ligger ute ja. Er i perioder mye rev her, men helt stille nå til samboers store frustrasjon. Han er jeger.

Ja, eneste stedet han vil sove :) Rev er jo vanligvis ikke en fare for baby, men her jeg bor har vi ikke rev uansett :)

Bor i sentrum i stor by så nei ikke alene ute fordi jeg ikke stoler på at ingen tar med vognen og går... på hytta helt klart, og når vi går tur...

I bgh går det bra, de er da inne på et lite område...

Hva gjør det utrygt? :)
sinte kjøtere. Ene var oppi barnehagen og bet ungene der. En annen bet en nabo så han måtte på legevakta (bakfra, uprovosert). En annen igjen bet en gravid dame :o
De jaget stadig katten min, og drepte ene kaninen min. Satte ikke ungen ut i den krigssonen. Dessuten sov de bedre inne :) sov inne i barnehagen og. Yngste sov på matte på gulvet

Ja mine sov ute når de var liten. Bor i enebolig , med stor terrasse. Kunne se vognen hele tiden fra både stuen og kjøkkenet. :happy:

Sover ute hver dag. Jeg følger med på babycall med video :)

Nei mine har ikke sovet ute i vogn. Bor i by med hus tett oppå hverandre så hadde ikke sovet lenge før de hadde blitt vekt av av noen eller noe.

Dessuten kryr det av rev på friområdet bak huset vårt, skal jeg være ærlig hadde jeg aldri tenkt tanken at en rev kunne finne på noe sånt :o

Back
Topp