Lar du barna dine få brus?

Uplanlagt 6 mnd gammel :knegg: jeg velta cola zero glaset mitt mens junior lå på gulvet. Mens jeg var på kjøkkenet å tørkerull åla han seg til dammen og lå å tok hendene i det og putta i munden :eek: han likte det vist, han ble lei set når jeg hadde tørka opp:laughing002
 
Uplanlagt 6 mnd gammel :knegg: jeg velta cola zero glaset mitt mens junior lå på gulvet. Mens jeg var på kjøkkenet å tørkerull åla han seg til dammen og lå å tok hendene i det og putta i munden :eek: han likte det vist, han ble lei set når jeg hadde tørka opp:laughing002

Haha [emoji23] kan se for meg han var fornøyd ja [emoji85]
 
1,5 år og ikke smakt brus. Tenker det blir noen år til hun får smake det
 
Nei, hun får ikke brus hos oss. Min pappa lot henne smake litt på en teskje da hun var 10 mnd, men det syns jeg ingenting om.
 
Mi er fem og et halvt år gammel.
Eg drikker litt brus i helgene, men ho like det ikkje, heldigvis :yuck::D
 
Nei. 20 mnd og enda ikke smakt, men er i grunn lite interessert i annet enn vann og smoothie
 
Mine er 3,5 og 7 år gamle. De får brus i helger og ellers til bursdager, jul og lignende :happy: Tror de var rundt 2 år da de fikk smake brus første gangen.
 
Ja, jeg tåler ikke brus, så er svært sjeldent vi har det.
De er aller mest glad i Farris, yngste kan drikke bitte litt eplejuice.
 
fikk smake brus tidlig, 1 år vel, fikk litt brus nå og da, nå er han 11 og vi har brus i huset hele tiden, så her går det i brus og sjokolademelk, caprisonne eller vann :p jupp… ikke pedagogisk riktig, eller bra sikkert dette her, jeg vet det.. men sånn er det da i vårt hus:)
har aldri hatt noe slikt som bare i helger eller bare på lørdager på noe som helst, for oss så har det funket supert, mini higer aldri etter noe godteri, drikker masse vann, og vanlig mat, selv om skapet er fult av alt mulig, så er det brødskive som er favoritten :D
 
Hun er bare 1 år, og får ikke smake verken brus eller saft. Skal holde det så lenge som mulig.
 
De liker ikke, men har smakt . 3 og 5 år . Bonus på 15 drikker jo brus innimellom da:)
 
Nå liker ikke barnet på 2 år brus, men eldste på 5,5 får innimellom :) Husker ikke når de fikk smake første gang :)
 
Minsten her fikk smakt litt brus som jeg vannet ut litt, det likte han IKKE. For et ansiktsuttrykk han satte opp:hilarious:
 
En sjelden gang i blandt
 
Mine får noen ganger dann og vann. Men ikke hver helg lissom.

Første gang de fikk smake husker jeg ikke.
 
Nei, eldste (4 år) fikk smake for første gang til jul. Vi har bestemt at hun skal fortsette å få, men bare på juleaften (spesiell drikk som mannens familie bare drikker da). Ellers er hun storfornøyd med vann, melk og juice.
 
Back
Topp