lapraskopi

idaN87

Glad i forumet
Dere som har tatt det, som har slitt med å bli gravid, blei dere fort gravide etter å ha tatt en sånn operasjon? Jeg skal inn neste fredag å operere, og hååååper virkelig det snart skal klaffe etter å ha vært prøvere siden desember 06[:(] 

har ikke gjort det selv, men ønsker deg masse lykke til[:)]

tusen takk[:)]

Jeg ble gravid i syklusen etter.. :)
Lykke til!!

takk for svar[:)] blindtarmen min sprakk for 2 år siden, så det kom mye væske i buken, derfor vil de inn å sjekke, for det var fare for att det hadde tetta seg i egglederne.. så om de fant noe som var tett skulle de prøve å opne opp der og da, men i bunn og grunn er det for å sjekke hvordan det står til... må man ha kateter før man blir lagt i narkose?

Vi prøvde i ett år. Det ble bestilt lapraskopi. Tror jeg slappet av da og tenkte at nå kommer jeg nok til å bli gravid. Fikk positiv test to uker før operasjonen og måtte avlyse den[:D]

Hadde det i våres, men tok 3 md før jeg ble gravid fra jeg begynte å prøve i mars[;)]

har hett det for å sjekke eggeledere..fikk svar på at de er veldig tette og jeg kan aldri bli gravid på en vanlig måte..
2 uker etter mensen uteblitt og jeg var gravid allikevel[;)]
lykke til

Nå fikk jeg pergotime den første PPn etter laparoskopien, men hun satt rett etterpå. Opererte 22 oktober, fikk mensen 29 oktober og testa positivt 25 november. [:D] 

tuuusen takk for alle svar [:)] og ett til spm, blei du sykemeldt, og evt hvor lenge?

ok, takk [:)] spurte generelt[:)]
noen flere med erfaringer?

Jeg hadde lap i nov/des 07 og fjernet mye endometriose mv. Rakk kun 1pp med Pergo samtidig som vi søkte IVF "for sikkerhets skyld" i feb 08.

Hadde innsetting av egget i mai 08. Klaffet på første IVF forsøk[:D].

Mener jeg ble sykemeldt ca 3 uker etter lap.

Lykke til!![:)]

dytt[:)]

Jeg hadde lap på en torsdag, og kunne fint ha jobbet igjen mandag! 

Jeg tok operasjonen, de fant ingenting. Ble sykemeldt en dag for jeg fikk plagsomme smerter i skuldrene (som raskt gikk over med en ibux og paracet innabords). Ble satt på pergotime og ble gravid etter en enkel kur (med tvillinger...)

Back
Topp