Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har tatt det, som har slitt med å bli gravid, blei dere fort gravide etter å ha tatt en sånn operasjon? Jeg skal inn neste fredag å operere, og hååååper virkelig det snart skal klaffe etter å ha vært prøvere siden desember 06[:(]
takk for svar[:)] blindtarmen min sprakk for 2 år siden, så det kom mye væske i buken, derfor vil de inn å sjekke, for det var fare for att det hadde tetta seg i egglederne.. så om de fant noe som var tett skulle de prøve å opne opp der og da, men i bunn og grunn er det for å sjekke hvordan det står til... må man ha kateter før man blir lagt i narkose?
Vi prøvde i ett år. Det ble bestilt lapraskopi. Tror jeg slappet av da og tenkte at nå kommer jeg nok til å bli gravid. Fikk positiv test to uker før operasjonen og måtte avlyse den[:D]
har hett det for å sjekke eggeledere..fikk svar på at de er veldig tette og jeg kan aldri bli gravid på en vanlig måte..
2 uker etter mensen uteblitt og jeg var gravid allikevel[;)]
lykke til
Nå fikk jeg pergotime den første PPn etter laparoskopien, men hun satt rett etterpå. Opererte 22 oktober, fikk mensen 29 oktober og testa positivt 25 november. [:D]
Jeg tok operasjonen, de fant ingenting. Ble sykemeldt en dag for jeg fikk plagsomme smerter i skuldrene (som raskt gikk over med en ibux og paracet innabords). Ble satt på pergotime og ble gravid etter en enkel kur (med tvillinger...)