Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg visste jeg hadde lest om dette et sted her inneJeg har skrevet om min opplevelse i dagboken min![]()
Jeg visste jeg hadde lest om dette et sted her inneTakk!
![]()
Tusen takk for betryggende ordGjorde det på Ahus i oktober![]()
Du trenger ikke å grue deg, ikke bruk energi på det. Jeg var heldig og var førstemann på operasjonsbordet den dagen. Man kommer inn, må skifte til en sånn teit drakt, og så ligger man og venter. Får noen piller og så blir man henta. De var kjempesnille som sa hele tiden hva som skjedde. Fikk noen greier inn i armen, maska på, oksygen ca. 1 minutt før de gav meg narkose. Alt dette er null problem!![]()
Så skal man våkne fra narkosen og for min del var det tøft. Men jeg reagerte nok mer enn de fleste. Jeg fikk mye blodtrykksfall og slet med å komme meg til hektene. Men damene på oppvåkningen er kjempehyggelige og passer på deg. Om du trenger hjelp eller noe må du bare si ifra. Jeg kom meg ikke ut før kl. 15, men mange andre kom og gikk mens jeg lå der, så jeg tror ikke narkosen er noe problem for de fleste.
Så er det hjem på sofaen.
Kjøp inn mye digg på forhånd for sofaen er din beste venn. Du må få i deg væske og mat. (Cola, vann, brødskiver og kjeks for min del).
Man får en del luftsmerter siden de blåser deg opp under operasjonen. Det er ikke farlig men kan være ubehagelig. Ta masse smertestillende så går det fint. Du kjenner det mest i skuldrene.
Det tok noen dager før jeg følte meg pigg igjen. Ble operert tirsdag og var heldigvis sykemeldt ut uken. Jeg husker at jeg tenkte jeg hadde ikke klart å jobbe fredagen, men over helgen ble jeg kjapt bedre. Tror de fleste føler seg bra etter 3-5 dager![]()
Sårene på magen kan jeg ikke huske gjorde så veldig vondt, men jeg gikk jo i joggebukse ganske mye.
Lykke til! Dette går kjempebra!!![]()
Ikke gru deg, det er ikke vits i. Selve operasjonen merker du jo ikke engang![]()
Fantastisk! Elsker historier med lykkelige resultaterJeg hadde lapraskopi på Ullevål i september. Hadde aldri operert før og er redd blod, sprøyter etc, men vil bare si: IKKE gru deg!! Virkelig ikke noe å grue seg til. De er så flinke og anestesilegene gir deg akkurat det du trenger i forhold til narkose etc. Jeg fikk heller ingen luftsmerter i ettertid, men hadde mye sammenvoksninger som ble klippet opp så jeg var sykemeldt i 2 uker. Det verste for meg ved operasjonen var at jeg fikk vite at jeg hadde helt tette eggledere. Ble knust av det, men sitter i dag 8 uker på vei etter første behandling med IVF
Lykke til!!![]()
Og GRATULERER med graviditeten selvfølgelig! Hurraaa!!!Jeg hadde lapraskopi på Ullevål i september. Hadde aldri operert før og er redd blod, sprøyter etc, men vil bare si: IKKE gru deg!! Virkelig ikke noe å grue seg til. De er så flinke og anestesilegene gir deg akkurat det du trenger i forhold til narkose etc. Jeg fikk heller ingen luftsmerter i ettertid, men hadde mye sammenvoksninger som ble klippet opp så jeg var sykemeldt i 2 uker. Det verste for meg ved operasjonen var at jeg fikk vite at jeg hadde helt tette eggledere. Ble knust av det, men sitter i dag 8 uker på vei etter første behandling med IVF
Lykke til!!![]()
Jeg må si jeg liker oddsene mer og mer her. HeheJeg fortalte at jeg var redd og at det var første gang i narkose. De lurte meg! De sa jeg skulle få oksygen, men før jeg visste ordet av det så var jeg borte!å det er jeg kjempe glad for!
Det er sant som nevnes over her med luftsmerter. Går gjerne helt opp til skuldrene- men du får med smertestillende og betenelseshindrende tabletterå da er det overstått! Jeg googla jeg og, og jeg gikk inn på linkene.. ble ikke mindre redd selv
men når man våkner så ler man av seg selv og bekymringene man hadde
ønsker deg masse lykke til
![]()
Før du vet ordet av det sitter du med kul på magen skal du se!Fantastisk! Elsker historier med lykkelige resultaterDessverre må vi fortsatt gjennom icsi siden mannen har dårlig sedkvalitet, men ser absolutt lyst på at dette kan være en løsning på våre problemer
![]()
Tusen takk! <3Og GRATULERER med graviditeten selvfølgelig! Hurraaa!!!![]()
![]()
![]()
Bare hyggelig =)Takk!!![]()
❤