Legen ville jo sende meg til Laparoskopi selvom mannen egentlig var problemet hos oss. men liksesågreit å sjekke meg også.. Operasjonen var igår, og de fant en blodfyllt cyste og endometriose bak livmoren. De fjernet cysten og skulle sende den til sjekk, og de brant bort det som var av endometriose. Det var jo kjipt men.. Så da blir det vel inseminering først tror jeg.. Men fikk inntrykk av at dette skulle være en enkel operasjon, men litt ubehag etterpå. men jeg har så vondt! Klarer så vidt å røre meg.helt forferdelig! Er det fordi de har brent og fjernet cyste der inne at det så vondt tro.. Hvor mange dager tok det før dere var oppgående igjen? Har en jente på 2,5. Og det er helt forferelig og ikke kunne være mamma.men har ikke noe valg heller. Må komme meg opp og stabbe meg avgårde.Helst vil jeg bare ligge i senga[&:] Hva skjer videre når man har funnet ut at man har endometriose? Må man fjerne dette mange ganger. Off orker ikke tanken på at jeg må gjøre dette igjen.. Og blir det bare værre og værre?