Laparoskopi/IVF

Så bra at de fant ut av hva som gjorde det vanskelig for deg å bli gravid, og at du ble fort gravid etter at polyppen ble fjernet :)
Her er det ikke noe ventetid, for han ville ikke sende henvisning til IVF før etter en laparoskopi. Spurte om han kunne sende henvisning, men det gikk hvis ikke (selv om mange her nå sier at man ikke må gjennom en operasjon før IVF). Men vi fikk han likevel til å sende et brev til St.Olav så håper jeg får et svar fra de om å komme til en samtale der om ikke så lenge.

Vi vet enda ikke om det var polyppen. Men har blitt gravid to ganger etterpå. Har mistet begge gangene. Så skal det sies at polyppen vokste ut i sin helhet igjen, er fjernet på nytt, så nå venter vi på å komme igang igjen

Håper det ordnet seg raskt for dere. Det er forferdelig å gå rundt å vente. Lykke til

Takk :)

Gyn nr to jeg var til sa at pga lav amh og uregelmessig EL (sistnevnte mente gyn nr 3 at jeg hadde regelmessig) og andre ting, så var IVF eneste veien å gå for meg. Så syns det er så rart at jeg da måtte likevel vente på lap. Men som jeg skrev i innlegget over, så skal gyn sende brev til St.Olav (etter litt "press") hvor vi ønsker time til samtale der oppe. Så håper vi får svar snart :)

Rart om St.Olavs kommer til å mene du trenger det.. jeg tror ikke det[emoji5] håper du slipper lang ventetid! De har stengt nå i juli, bare så du er forberedt på at det kan ta noen uker før du får svar[emoji6]

Back
Topp