Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Søta!
Desverre kan man ikke alltid følge hjertet når man skal selge et produkt.
Er det så vanskelig å forstå?
Nå tror dere sikkert jeg synes han er ekkel og frastøtende, men det får bare være.
Jeg synes på ingen måte han er det, men i markedsføringsverden så er det ikke noe sjakktrekk å ha en handicapet som varemerkets ansikt utad, desverre.
Men på en annen side så synes jeg Lano er et såpass anerkjent merke, at de burde ikke være redd for å miste kunder.
Så de kunne godt hatt han på refillen. Mener nå jeg...
ORIGINAL: Søta!
Desverre kan man ikke alltid følge hjertet når man skal selge et produkt.
Er det så vanskelig å forstå?
Nå tror dere sikkert jeg synes han er ekkel og frastøtende, men det får bare være.
Jeg synes på ingen måte han er det, men i markedsføringsverden så er det ikke noe sjakktrekk å ha en handicapet som varemerkets ansikt utad, desverre.
Men på en annen side så synes jeg Lano er et såpass anerkjent merke, at de burde ikke være redd for å miste kunder.
Så de kunne godt hatt han på refillen. Mener nå jeg...
ORIGINAL: Sjakkruta
Jeg tror ikke folk føler seg støtt av at han er handikappet, poenget er vel at det var langt i fra det beste bilde i konkurransen, handikappet eller ikke.
ORIGINAL: Tanntrollet09
ORIGINAL: Sjakkruta
Jeg tror ikke folk føler seg støtt av at han er handikappet, poenget er vel at det var langt i fra det beste bilde i konkurransen, handikappet eller ikke.
Men jeg tror nok at de som kjøper lano til vanlig kjøper det uansett, og de som bruker andre merker fortsetter med det samme hvem det er bilde av.
ORIGINAL: inamariabra skrevet
jeg tror faktisk heller de mister kunder ved å ikke gjøre som de har sagt.
alle barn er da barn, uansett utseende. kjære vene.
om noen blir støtt av at ungen på refillen er handicapet så mener jeg problemet ligger hos kunden.
jeg selv hadde følt jeg hadde støttet en god sak jeg, men tåler desverre ikke lano så...
ORIGINAL: Miss Fat
Jeg var jo forresten MOT at han skulle vinne i det hele tatt. Ikke fordi at han er funksjonshemmet, men fordi jeg er overbevist at han vant PÅ GRUNN AV at han er den han er. Og det synes jeg blir feil.
Men, var ikke derfor jeg startet denne tråden. Det var for å si at jeg tross at det var han synes det var rart at han ikke var på refillpakkene slik jeg trodde han skulle være. Og høre om andre visste det.