Langt sykehusopphold?

Blir nok noen dager.. med en 3 og 5åring hjemme kan det være greit med litt ro og avslapning før hjemreise.. ;)

Tror jeg vil prøve på to netter der, var tre netter sist; det ble litt for mye. Men ihvertfall ikke hjem samme dag, blødde så mye første natten, så vil helst unngå det I sengen hjemme x)

Jeg tar det som det kommer. Har 2 barn hjemme, så jeg kommer hvertfall ikke til å dra hjem samme dag. Regner med at det vil være godt med litt ro og fred på sykehuset før vi drar hjem. Mest sansynelig blir det ks denne gangen. Da vil jeg tror at jeg må være på sykehuset litt før jeg kan reise hjem uansett.

Førstegangs så vil nok bli der så lenge jeg kan om jeg har det greit, det finnes jo barselhotell som vi kan være sammen på.

Var på barselhotellet med første og samboeren var med oss hele tiden, var veldig greit...vi var da to netter var så greit å sleppe matlaging til oss selv...men denne gangen har vi en 3 åring hjemme så vil så fort som mulig hjem til ho og itillegg like æ ikke sykehus og slikt så når samboer ikke kan være med oss på barselhotellet så blir d heller hjem og d må jo uansett lages mat hjemme denne gangen...

Jeg vil helst være der i 3dager, samme som med nr1. Hadde gitt opp amminga om jeg hadde måtte dra hjem før..

Ups sniker fra november. Trykte på feil forum. Keisersnitt sist, så tar d som d kommer denne gangen .

Var på barselhotellet med første og samboeren var med oss hele tiden, var veldig greit...vi var da to netter var så greit å sleppe matlaging til oss selv...men denne gangen har vi en 3 åring hjemme så vil så fort som mulig hjem til ho og itillegg like æ ikke sykehus og slikt så når samboer ikke kan være med oss på barselhotellet så blir d heller hjem og d må jo uansett lages mat hjemme denne gangen...

Ja skjønner en må prioritere annerledes andre gangen en får barn, har heldigvis trivdes på sykehus de oppholdene eg har hatt før så blir mer avslappa :p

Vi har valgt et sykehus med bare familierom/enerom(vi har flere sykehus i området som vi kunne velge mellom), så vi blir så lenge vi føler vi trenger det. Vi begge har erfaringer. Jeg er selv barnepleier og har passet og jobbet med barn i flere år, samt har tantebarn som jeg har nært forhold til. Samboeren har 5 små søsken, og han klipte navlestrengen av hu ene søstra. Men uansett om man har erfaring så er alt nytt med et nytt menneske og i hvert fall om man er førstegangs som vi er.

Jeg ser for meg at jeg vill hjem så fort som mulig, førstegangsfødene, men trur morsinstinktet slår inn og at jeg helst vill gjøre ting på min egen måte og ha ro rundt oss :) men hva vet jeg vell egentlig om det før vi sitter med ungen i armene :-P

Back
Topp