Langrenn

Jeg har ikke ski lenger, så skal ikke. Men tror kroppen min ville tālt det. Går mye og er mye aktiv med stallarbeid og div, så tror ikke ski ville blitt så mye annerledes:) hadde kanskje ikke klart det i tillegg - men i stedenfor

Hadde nok klart det, men verken tør eller får lov av mannen. Så redd for å falle. :/

Har planer om en liten tur i løpet av ferien. Tror det går bra for min kropp i hvert fall, men vil nok bare gå der det er rimelig flatt. Tør ikke kjøre nedoverbakker nå

Hr lyst! Men har ikke kropp til d :-( alt gjør vondt.

Har desverre ikke bekken som tåler noe særlig aktivitet for tiden. Ellers hadde det nok vært godt med en tur i noenlunde flatt terreng.

Var på tur i dag og det gikk kjempefint selv om bekkenet kranglet en del før jul. Fantastiske forhold med MASSE snø! :D

Jeg har vært på to turer så langt i jula og skal ut i morgen også. Fungerer greit til tross for dårlig form.

Den bevegelsen tror jeg ville tatt knekken på bekkenet mitt for godt.. Kjæresten var på lang tur i går, jeg var en smule misunnelig da det tikket inn bilder av pudder og blå himmel..

Ble en tur i dag. Fungerte supert for meg! :-) Men tok det selvfølgelig veeeldig forsiktig i nedoverbakkene. Merket også at skiskoa var betydelig trangere enn vanlig (dvs. føttene er større/mer hovne nå), men det gikk heldigvis greit da jeg kom meg på skiene.

2 timers tur i øsende regnvær i dag. Blir siste turen på ei stund for nå tror jeg all snøen blir å regne vekk.

Her klarer kroppen det fint, og har lite problemer med langrenn. Merket litt svak kynner av tung bakke med fiskeben, men siden vi gikk en liten løype på 1 km lot jeg kjæresten gå en runde uten meg en gang i mellom, sånn for sikkerhetsskyld ;) Gikk med kjæresten her, som øver seg på teknikken, så lot han stå ned bakken først (for å se han ikke falt), og ploget stille og rolig ned etter han. Ville kjørt fortere om jeg ikke var gravid for å si det sånn.

Jeg har hatt min første tur i dag.Godt å få brukt hele kroppen etter late dager i syden. For min del er det bedre å gå på ski enn å gå på bena.

Sniker fra april.. gikk et par turer i romjula, og tross at det var vondt var det godt å komme seg ut.. ble ikke no værre i løpet av turen men kjente det godt etterpå.. men gikk ikke fiskebein, skøytet eller sparket skikkelig ifra.. sakte og rolig, og forsiktig :-)

Back
Topp