lang vei til sykehus?

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Hvor lang vei har dere til sykehuset?
Er det nærmeste/ eneste aktuelle sykehus eller har dere valgt et som ligger lengre vekke?

Vurderer nemlig sterkt å føde på Voss, i overkant av 1,5t kjøring, mot Haukeland som er 20min unna.
 
Nærmeste sykehus er ca 20-25 min kjøring unna og med styrtfødsel med førstemann har jeg ikke sjans på å rekke noe lenger vekke enn det
 
Nærmeste er 15 min unna, men der får vi ikke føde lenger :( Dessuten har de stengt på føden om sommeren. Da er det 2 timer til neste. Litt mer stabilt vær om sommeren enn sist, det var midt i mars.
 
Her er det 1,5 time unna. Er veldig spent på hvordan denne fødselen blir, da forrige var styrtfødsel. Men da var det også bare litt over 1 år siden forrige fødsel så jeg tror det hadde noe å si..
 
Vårt nærmeste er 10 min unna med bil:D Fødte sønnen min der, og ønsker å føde der igjen!
 
I følge google maps er det ca 12, 13 og 20 minutter å kjøre til ulike sykehus i området her.
 
Maks 10 minutter til begge sykehus, men har planer om å føde hjemme denne gangen.
 
Bodde 5min unna, men nå er det flytta ca 20-25min vekk. Men har hatt to ganske lange fødsler så blir vel ikke noe problem vil jeg tro :)
 
Ca 20-34 min :) veldig fornøyd med ahus sist :) så kommer til å føde der igjen :)
 
Kommer nok til å føde på Ullevål igjen, sist tok det 5 min å kjøre, nå har vi flyttet og det tar kanskje 20 min eller noe.
 
Ca 15 min å kjøre. Eneste teite er at det koster skjorta å stå parkert der.
 
1,5t med båt og 15-20min med fly!
 
1,5 time 25 av de er med ferge.
 
Maks 10 minutter til begge sykehus, men har planer om å føde hjemme denne gangen.
Så spennende. Jeg syns det virker så modig. For meg har det aldri vært et alternativ siden jeg er bløder hadde jeg aldri fått lov..
 
Det nærmeste er 2 timer inkludert ferje, så tror ikke vi går for noen andre ;)
 
Back
Topp