Lang mandag

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Denne dagen har vært alt for lang! Har termin om 6 dager, og synes at det er veldig på tide at han kommer snart. Har hele tiden tenkt at han sikkert kommer før termin, det var jo bare dumt! Siden jeg håpa veldig at det skulle skje noe i helga, blei jeg jo rimelig skuffa i dag. Hvordan skal jeg klare å forberede meg på å gå over tida, kanskje TO uker til, for det kan jo lett skje. Må prøve å smøre tålmodigheten, og finne på et eller annet for å få tiden til å gå, men hva? Orker ikke ha 14 sånne laange dager til..

Føler med deg! Jeg sitter med samme følelsen.
Har termin på onsdag, så 2 dager til. Storebror kom 3 dager før termin og storesøster 8dager før termin, så var overbevist om at hun her og kom før, især siden jeg har hatt så mye maserier og er moden. Men neida, ingen baby ennå! Bare masse vondter! Ikke bare er jeg skuffa over at hun ikke er her ennå men det gjør så inni svartens vondt nedi "der"! Sover dårlig pga d og det hjelper jo ikke akkurat heller!

Åååå, som jeg kjenner meg igjen! 9 dager til termin, men skulle så gjerne ha født før. Nå må det vel være vår tur snart!

Hjalp ikke på humøret heller at ett familiemedlem fødte i dag, hun hadde termin i mårra og er førstegangsfødene. Selvfølgelig kjempe glad på demmes vegne! Og flott med ett nytt familiemedlem, meen jeg vil å :(

I tillegg har jeg vært aleine hele dagen, samboeren har fortsatt ikke kommet hjem. Da går ikke akkurat tiden fortere. Skal til jordmor på torsdag, tenke å spørre om modningsakupunktur, noen som har prøvd det?

Jeg har også termin om 6 dager - og holder på å bli sprø av å vente på lillebror. Dagene er så lange, ikke orker jeg å leke som vanlig med storesøster når hun kommer fra barnehagen og har altfor kort lunte! Stakkars mann og barn;) hadde liksom trodd han skulle komme før termin, hadde to cm åpning for 1,5 ule siden, så er like skuffet hver dag når jeg våkner og ingenting har skjedd.

I tillegg har jeg vært aleine hele dagen, samboeren har fortsatt ikke kommet hjem. Da går ikke akkurat tiden fortere. Skal til jordmor på torsdag, tenke å spørre om modningsakupunktur, noen som har prøvd det?
Jeg har prøvd, fikk det tirsdag-onsdag og torsdag forrige uke! Ingen baby her ennå iallefall

Jeg har termin samme dag som deg og har tenkt i to uker nå at i dag kan det være han kommer! Men han ligger fortsatt å vokser inn i magen min.
Heldigvis går tiden passe fort her - jeg har funnet en spennende serie og se på, holder på med et strikketøy og har litt små prosjekter i huset som jeg styrer på med som rydding og organisering.. Helt utrolig hva en kan kvitte seg med :p

Sist veke brukte jeg en del dager på baking :)

Men skjønner at du er lei og utålmodig, det er jeg også selv om tiden går - merker at noen dager/timer er verre enn andre.

Back
Topp