Lang latensfase..demotivert og sliten :(

Oiiiiiii ! Håper det går bra med deg. Ble ei lang økt dette kan en mildt sagt si. Sender deg masse positiv energi og fødestøv med supereffektive rier. Masse lykke til! :-) :-) :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi heier alle på deg nå! Håper på fortgang :) om ikke vannet er gått eller de har tatt det kan jo det sette fart. Gjorde det for meg i alle fall :) Lykke til! Siste innspurt nå <3

Hjelpes for en økt du har vært igjennom! Håper du nå sitter med gutten din i armene dine <3

Håper du er ferdig nå og koser deg! :)

Vår lille prins kom til verden i natt med hastekeisersnitt etter en lang og tøff fødsel. 3530 gram og 51cm lang- og selvfølgelig helt perfekt. Alt er bra med alle tre, vi er bare utrolig slitne. Vi fikk heldigvis verdens vakreste premie <3

Vår lille prins kom til verden i natt med hastekeisersnitt etter en lang og tøff fødsel. 3530 gram og 51cm lang- og selvfølgelig helt perfekt. Alt er bra med alle tre, vi er bare utrolig slitne. Vi fikk heldigvis verdens vakreste premie <3

Gratulerer så mye!!! Endelig var han her! Fytti for en tøff runde du skulle få... Nå håper jeg du får slappet av og bare nyte den fantastiske premien - du har vert kjempe flink!!!

Gratulerer! Slapp godt av og nyt tiden med den lille <3 :)

Gratulere så mye og velkommen hastesnitt klubben :) håper du er fort på beina igjen å får nyte den nye tilværelsen ❤️

Gratulerer så mye. Det hørtes ut som du har hatt en veldig tøff fødsel. Håper alt er bra:) Var det første babyen?

Gratulerer så mye. Det hørtes ut som du har hatt en veldig tøff fødsel. Håper alt er bra:) Var det første babyen?

Det var min første fødsel ja. Det tyngste var kanskje hvor uforberedt jeg var på at fasen før "aktiv fødsel" kom til å være så tung og lang.. Det hadde jeg virkelig aldri hørt om.. Altså, jeg har ikke opplevd liknende smerter før, og ante virkelig hva som møtte meg når det bare var starten. Heldigvis er alt bra med både babyen og meg nå :) Jeg er helt ødelagt i kroppen etter 2/3 fødsel og keisersnitt og veldig sliten, men dødsforelska i lille gutten min <3

Fryktelig at det skulle bli så slitsomt for deg, men gratulerer med verdens beste premie :) Håper du får hvilt deg litt nå.

Back
Topp