Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bei off dette høres jo helt forferdelig ut! du må kreve noe slik du får slappet av samtidig burde det sjekket opp hvordan babyen ligger uff forstår godt du er sliten!
Dette unner jeg virkelig ingen :-( Er helt utslitt.. Fikk morfin på føden, men klarte ikke sovne av det fordi jeg ikke klarer å ligge med riene. Hvis jeg ligger blir jeg ekstremt kvalm, svimmel og riene føles 10000 ganger verre..
Endte opp med at jeg ønsket å dra hjem, så nå er vi hjemme. Klarer å ligge hakket mer komfortabelt her, også er det ikke så fryktelig langt til sykehuset. Oppholdet på fødestua drøyet ut såpass at det hjalp å bare komme seg bort litt. Så nå håper jeg på at det dabber av litt sånn st jeg kanskje får noen minutter på øyet. I morgen tidlig skl jeg uansett inn på kontroll..har det ikke kommet videre av seg selv da blir det vel igangsetting :/
Uff så kjedelig. Føler sånn med deg! Synes jeg hadde lang latensfase men det her tar jo kaka. Håper du får en god natts søvn nå og at det tar seg opp igjen på morgenkvisten! <3
Sender mange klemmer og fødestøv
Nå har jeg endelig kommet ordentlig i gang, og etter en heftig start med 6-7 rier på 10 min så fikk jeg epidural ganske raskt. Nå kjenner jeg godt når riene kommer og går, men klarer å tenke klart og se positivt på fødselen (endelig!). Har nå 4-5cm åpning og dryppet er økt for 2. gang siden jeg har så god effekt av epiduralen og at lillegutt i magen takler alt veldig bra. Så da gjenstår bare siste innspurt, så blir det spennende å se om gutten vår blir født 30 eller 31 desember. 2015-baby ble det dessverre ikke
Gleder meg til å treffe han nå <3
Takk for alle lykkeønskninger og gode tanker. Lite visste jeg om at en gjeng jenter på et babyforum skulle bli så viktig for meg <3 stor klem til alle!
Masse lykke til! Høres ut som du har hatt noen voldsomt slitsomme dager. Får satse på at det har gjort deg veldig moden sånn at fødselene går bra nå! Heier på deg
Så godt å høre at det er kommet godt igang og at epiduralen er god håper han er ute løpet av kvelden, og at du får en god natt søvn etterpå(så godt det lar seg gjøre når man er nyforelsket og høy på endorfiner )
Dette går sakte fremover, men jeg slapper heldigvis godt av enda Har bare 5cm åpning :/ lillegutt viser heldigvis ingen tegn på å være stressa, så dryppet er økt nok en gang i håp om å få til kraftigere rier. Har sagt i fra at jeg ikke blir her lengre enn til neste vaktskifte