Jeg har nå hatt sammentrekninger i 42 timer.. Etter 12 timer dro jeg med på føden for en sjekk..ingen åpning - men alt var bra med baby og sammentrekningene vistes godt på den måleren (cgt?).. Ble sendt hjem igjen med beskjed om at det kunne gå fort derfra, og det kunne ta tid.. Nå er det tydelig at dette tar tid :-( og jeg begynner å bli skikkelig sliten.. det første døgnet var de med 7 min mellomrom og jevne i styrke..Har nå alt fra 4-10 sammentrekninger i timen, men aldri mer enn 20 min mellom.. Har altså ikke sovet godt på snart 3 døgn. Løper på do hele tiden, finner ikke behagelig ligge-/sittestilling og begynner å grue meg skikkelig til fødsel når dette "bare er starten"..
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget..vil bare klage sikkert :-( Jeg bare lurer på hvordan dette kommer til å gå..? jeg har faktisk aldri kjent sånne smerter som jeg har nå, og lurer på hvor mye verre det kan bli?! Det kjennes ut som noen pumper opp endetarmen min til den skal eksplodere i kombinasjon med at noen stikker en kniv inni skambeinet :-( Auuu..
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget..vil bare klage sikkert :-( Jeg bare lurer på hvordan dette kommer til å gå..? jeg har faktisk aldri kjent sånne smerter som jeg har nå, og lurer på hvor mye verre det kan bli?! Det kjennes ut som noen pumper opp endetarmen min til den skal eksplodere i kombinasjon med at noen stikker en kniv inni skambeinet :-( Auuu..