LANDSTREFF TRÅDEN- HAR RESERVERT HOTELL

ORIGINAL: Miriel

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: vest30

Eg har bodd i Oslo i 2, 5 år å e litt kjent på sånne "spesielle"shopping- plasse
r(ja eg vett det er folk som ER fra Oslo som er enda bedre kjent)

..så eg kan ver med å visa butikker. så tar eg bare en bar-runde i samme slengen eller??

høhø kødda[8D]

Den er jeg med på ;D Altså Shopping + bar-til-bar runder ;D

Håhå, er det trygt da? For hver bar vi er innom, jo styggere blir tingene vi kjøper[:D]

Neeeida! :p Eller så får en av de edrue være med å si om det er fint eller ikke :p

Jeg har sendt en mail til dette hotellet:

http://www.anker-hotel.no/

Om de kan sende meg ett tilbud hos de, så når jeg får svar sjekker jeg opp med dere før jeg evnt bestiller her[;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg har sendt en mail til dette hotellet:

http://www.anker-hotel.no/

Om de kan sende meg ett tilbud hos de, så når jeg får svar sjekker jeg opp med dere før jeg evnt bestiller her[;)]

Anbefaler OVERHODET ikke Anker!! Det ligger vegg-i-vegg med Anker Hostel og Anker studentboliger, hvor det skjer litt av hvert og har meget dårlige rykter! Er veldig mye narkokriminalitet i området der, og for ett par år siden var det også ett drap i studenbolig-delen... Så jeg må bare si, at hvis dere velger å booke dere inn der er jeg glad for at jeg ikke ble med på hotell [:-]

Ueeh, da tror jeg kanskje vi burde styre unna det[&:]

Kan ikke de som bor i Oslo eller er kjent foreslå noen forskjellige da? Hvis dere vet om noe bra hvor vi ikke blir drept?[:D]

Thon er jo som regel fine hotell til en grei penge, kanskje vi skal høre med de?

Thon City er bra hotell i Oslo, bra standard og fin service.
Thon Budget bodde vi på nå for 2 uker siden, og ja... Standarden er budsjett! Men sikkert heeeelt greit til å bare sove på. Men er ikke kjøleskap eller noe på rommene, så noe løping fra rom til rom er ikke så ideelt, da det er knøttsmå rom og ikke minst badene...[8|]

Men er et greit og rimelig alternativ altså!![:)]

Thon-hotellene er generelt bra [:)]
Kanskje med unntak av Thon Hotel Astoria, som ligger i Dronningens gate... Vet ikke hvordan hotellet er, men beliggenheten er ikke akkurat den trivligste (midt i hore- og dopstrøket rundt Oslo S..)

I forhold til at det skal være sentralt, så er disse gode alternativer (av Thon-hotellene);
City;
*Thon Hotel Cecil
*Thon Hotel Europa
Thon Hotel Oslo Panorama (ikke heelt sikker på hvor det er, siden det er nytt, men mulig man må gå litt via hore/dopstrøkene for å komme dit.. )
Thon Hotel Slottsparken (men dette er vel hovedsaklig ett leilighetshotell..)
*Thon Hotel Terminus (ligger rett bak Oslo City (og Oslo Spektrum) hvis man kommer fra Oslo S, har også OK standard - på linje med Spectrum)
*Thon Hotel Stefan

Conference;
Thon Hotel Bristol
Thon Hotel Opera
Thon Hotel Vika Atrium

Budget;
Thon Hotel Munch (helt OK hotell, men man må faktisk være litt kjent for å finne det til tross for at det er sentralt)
*Thon Hotel Spectrum (ligger rett bak Oslo Spektrum hvis man kommer fra Oslo S, og har en OK standard - bedre enn Munch.)

Av disse igjen, ville jeg gått for en av de jeg har satt stjerne på [:)]

Jeg er kanskje litt sær, men jeg syns det viktigste med et hotell er en bra buffetfrokost[:D]

ORIGINAL: klinkekulen

Jeg er med [:D] Men uten hotell (ja, det er jo forseint nå uansett..) Men har ordnet meg hos et søskenbarn, greit å slå to fluer i en smekk [;)]
Er spent, men GLEDER meg [:D][:D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ;D HURRA!

Jeg liker Thon hotell, og vil gjerne ha noe sentralt ;)

Vi har bodd på Thon Budget Spectrum nå nylig. Grei standard. Grei frokost.
Tidligere har vi bodd på Thon Europa og Thon Gyldenløwe, og de er City-hotell. Kjempefine rom, god størrelse, og en utrolig god frokostbuffèt! [:D]

Ellers har vi bodd på Plaza og Grand hotell, Plaza var fint, ikke så dyrt faktisk, men Grand var ganske slitt og dyrt.

Hjalp det noe?[:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Vi har bodd på Thon Budget Spectrum nå nylig. Grei standard. Grei frokost.
Tidligere har vi bodd på Thon Europa og Thon Gyldenløwe, og de er City-hotell. Kjempefine rom, god størrelse, og en utrolig god frokostbuffèt! [:D]

Ellers har vi bodd på Plaza og Grand hotell, Plaza var fint, ikke så dyrt faktisk, men Grand var ganske slitt og dyrt.

Hjalp det noe?[:)]

Jeg har også vært på Plaza før, tar gjerne det igjen! Og hvis det ikke er fryktelig dyrt hadde det kanskje vært greit? Eller hva syns dere andre?

Jeg får ikke opp noen priser på plaza på den datoen.
Vet ikke hvorfor,men.

Nå har jeg lagt ut ett tilbud i HI ifra thon hotel stefan

Thon Hotel Gyldenløwe er himmelsk bra. 1100 kr natta, da.

Det ser bra ut!
Jeg er så opptatt om dagen at jeg ikke henger med her, men har ingen protester så da er det jo ikke så farlig [8D]
veldig bra jobba!

For meg er det akkurat det samme,fornøyd uansett jeg [:)]
Flink du ToSmå2010 [:D]

Det går fint for meg :)

Jeg er jo også med, men skal ikke overnatte....!

blir så bra ætte :) GLedær mæ ;)

Back
Topp