LANDSTREFF TRÅDEN- HAR RESERVERT HOTELL

Vil fortsatt være med:) E ikkje så aktiv her inne men vil møte mai jentene :)

Noen som ska reise fra Bergen?

Jeg vil også være med...og håper jeg får ordna det slik..men jeg kommer da sikkert til å ligge hos søstera mi som bor i oslo.. :)

Jeg blir ikke med alikevel...
Har veldig lysst å treffe dere alle søte mai-jenter, men når jeg først skal ta meg en helg bort fra mine 3 søte små, så vil jeg dra på tur med mannen min. Håper dere får en fantastisk helg sammen [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg blir ikke med alikevel...
Har veldig lysst å treffe dere alle søte mai-jenter, men når jeg først skal ta meg en helg bort fra mine 3 søte små, så vil jeg dra på tur med mannen min. Håper dere får en fantastisk helg sammen [:)]

Åhhh, så kjedelig :(

Hei jenter jeg bor så nærme!! Så jeg er med.. Men må tenke hvordan jeg skal gjøre det.. må enten finne noen å ligge over hos.. Eller om jeg må leie Hotel.. men det kan jeg ordne på egenhånd. ;) Men jeg er klar for litt party party som Lillebebis sier!! hadde vært morro :o)

Hallo!
Eg e fortsatt me eg!![:D]

(ingen andre Stavanger-damer så henge på?)

Kan ikkje sidda på flyet å drikke champis aleina![8|]

Jeg er sånn i tvil! Har kjempelyst til å treffe dere, og tror det kommer til å bli synnsykt morsomt! Men har ikke lyst til/tror ikke jeg klarer å dra fra Michael ei hel helg allerede nå på januar [8|]

Jeg har visst ikke fått med meg at dette var to netter... Det er jeg litt usikker på.
Men jeg kan jo bare betale for de to nettene på hotell, også eventuelt dra hjem hvis det blir sånn. Bor jo ikke så alt for langt unna. Men mindre dere finner et svindyrt hotell [8D]

Det ble ikke noen utelndsreise på meg, så da er jeg med! Gleder meg til å treffe dere alle! [:D]

Jeg bor i Oslo, så ikke noe hotell på meg [;)]

Jeg adder dere alle på facebook jeg, sånn at jeg blir litt kjent med personen bak nicket før vi treffes [;)]

jeg tror jeg må henge meg på det med hotell og sånn for bussen hjem går såå seint også blir det dyrere for meg å dra fram og tilbake.. Bare det ikke blir for svindyrt..
Når blir evt priser lagt ut ?

ORIGINAL: Angelica89

jeg tror jeg må henge meg på det med hotell og sånn for bussen hjem går såå seint også blir det dyrere for meg å dra fram og tilbake.. Bare det ikke blir for svindyrt..

Påmeldingsfristen er 1. nov så etter det skal ToSmå2010 (og jeg skal hjelpe til om hun vil) sjekke ut priser og finne det beste tilbudet med tanke på pris og beliggenhet ;)

Kult, nå klarer jeg ikke vente! :D

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Angelica89

Påmeldingsfristen er 1. nov så etter det skal ToSmå2010 (og jeg skal hjelpe til om hun vil) sjekke ut priser og finne det beste tilbudet med tanke på pris og beliggenhet ;)

Stemmer[:D] Å jeg vil nok ikke tro at det blir svindyrt altså.. [:)]

ToSmå2010: Ja får se hva prisen blir ellers får jeg bare dra innover bare for 1 natt. :P

Jeg er med :) bor i oslo så trenger ikke hotell :)

En ting,hvis dere får samlet alle på et hotell og sier hva grunnen er til at dere er mange vil jeg tro dere får grupperabatt :) sånn at det ikke blir så dyrt :) hvis vi får ryddet dette gjesterommet vårt her, kan sikkert jeg låne bort soveplass,har sånn slå sammen seng og en slags sofa man kan sove på :) har ingen sladrevenn,så vet ikke hvem det skulle vært isåfall[:D] men muligheten er der :) men må vel også forhøre meg med samboern :) tihi...

ORIGINAL: vest30

Hallo!
Eg e fortsatt me eg!![:D]

(ingen andre Stavanger-damer så henge på?)

Kan ikkje sidda på flyet å drikke champis aleina![8|]

Du trenge ikkje drikka champis aleina - Eg e med fra Stavanger !![:)][:)]

Nå går fristen snart ut jenter[:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Nå går fristen snart ut jenter[:)]

WEEE! ;D Snart kan jeg bestille flytur! :)

Back
Topp