Landstreff pratings...

*Minibønna*

Forumet er livet
Jess jenter, da er 17 mai overstått og vi kan fokusere på HELGA..

1. noen som vil møtes lørdag for et glass vin/øl/cider på formiddagen(løønsj)
2.Hva skal dere kaste på dere på kvelden? jeg kommer ikke i ballkjole om dere stiller i skinn tights og navletopp *lol*

Det lurer jeg på, noen som har flere spmemoticon

jeg kommer inn ved 13 tiden( tror jeg) så vil jeg på hotellet med tinga. om jeg er heldig å finner hotellet:/ aner ikke navnet en gang,haha!=)

på kvelden enten tights og tunika..
eller noe annet enkelt...

er med på en senere lønsh og noe godt å drikke=)

Nikki: Kan vi ikke treffes på Oslo S. kl 13 da? finner vi hotellet, sjekker inn, og løper ut å gjør byen UTRYGG*haha*

Jeg kommer i tolvtiden, tror jeg! Flyet lander kl 11, og så skal jeg jo klare å rote meg ned til sentrum.. :-p Jeg er klar for lunsj!! Antrekk på kvelden blir nok en kjolesak og tights! men er det noen av dere sminkedamer so kunne tenke seg å ta ansvar for mitt vanligvis så usminka tryne??? Får rett og slett ikke til å sminke meg, så ender opp med mascara og øyenskygge, hverdag som fest! *grr*

Er det forresten noen som har fullstendig oversikt over hvor mange vi blir på middagen?? Vi hadde jo en liste, men hverken mamma05og09 eller toffen stod vel på listen.. :-)

Iho: Jeg sminker LETT, kjøpt masse ny sminke i usa nå:-D møte dge og på Oslo s kl 12.30 isssj??
Nikki: Da kommer jeg til samme tid*hyper*

Bønna: løv ju!!!!!!! Kan godt møtes der ja!! Jeg gleder meg så sinnsykt!!

skriver for å sjå svar fra Iho

iho skrev:
Bønna: løv ju!!!!!!! Kan godt møtes der ja!! Jeg gleder meg så sinnsykt!!

Løv ja tuuu...

Jeg pmer deg nummeret mitt:-D

Goooood!! Sender deg en mld, så får du mitt også! :-D

Noen spørsmål :D

Hva er dette landstreff greiene?
Må alle bo på det hotellet?
Har dere med barna?

Jeg er helt blank :P

Vesle engel skrev:
Noen spørsmål :D

Hva er dette landstreff greiene?
Må alle bo på det hotellet?
Har dere med barna?

Jeg er helt blank :P

-Det er mammatreff
-Nei, må ikke bo på hotell,men praktisk dersom du til vanlig bor i Bergen og ikke vil bo i telt på Karl Johan
-Nei, babyer er hjemme, noen har vel med på dagtid!

Jeg er klar! :)
Satse på å treffe dere i 13-tiden jeg også, kan ta toget som er på Oslo S 12.30 :)

olso s klokken 12.30 bønnis!=) supert snuppa. som jeg gleder meg!

Jeg er i Oslo på fredagskveld så er med på hva som helst, når som helst :P

Åhhh, er så sur.... Sliter jo da med barnevakt. Var i boks, men skulle plutselig på ferie... Sambo er borte hele lørdagen med den forbanna fotballen.

Så nå har jeg endevendt alle steiner, men ser ikke ut som jeg får løst det. Hadde jo planer om å komme inn til lunsj og ta timesekpressen hjem en gang seint på natta.

Men, gir ikke helt opp enda.

Gleder meg =)

Back
Topp