Landstreff pratings...

Er det noen som skal møtes på fredagen?? jeg kan jo ikke lørdagen pga navnefest for niesa mi, men vil veldig gjerne treffe dere på fredag.. !

*Minibønna* skrev:
Nikki: Kan vi ikke treffes på Oslo S. kl 13 da? finner vi hotellet, sjekker inn, og løper ut å gjør byen UTRYGG*haha*

Jeg blir gjerne med på den jeg også :P

*Prinsessa skrev:
*Minibønna* skrev:
Nikki: Kan vi ikke treffes på Oslo S. kl 13 da? finner vi hotellet, sjekker inn, og løper ut å gjør byen UTRYGG*haha*

Jaaaaa... Vi må finne tog tider:)
Jeg blir gjerne med på den jeg også :P

Supert prinsessa.. Vi må finne tog tider!!!!

**Bella** skrev:
Er det noen som skal møtes på fredagen?? jeg kan jo ikke lørdagen pga navnefest for niesa mi, men vil veldig gjerne treffe dere på fredag.. !

ja jeg kommer fredag :)

*Minibønna* skrev:
Supert prinsessa.. Vi må finne tog tider!!!!

09:23 Sarpsborg 10:45 Oslo S
1t 22min
NSB Regiontog
10:22 Sarpsborg 11:45 Oslo S
1t 23min
NSB Regiontog
11:22 Sarpsborg 12:45 Oslo S
1t 23min
NSB Regiontog
12:22 Sarpsborg 13:45 Oslo S
1t 23min
NSB Regiontog
13:22 Sarpsborg 14:45 Oslo S
1t 23min
NSB Regiontog
14:22 Sarpsborg 15:45 Oslo S
1t 23min
NSB Regiontog
15:21 Sarpsborg 16:45 Oslo S
1t 24min
NSB Regiontog
17:23 Sarpsborg 18:45 Oslo S
1t 22min
NSB

Regner med at det alltid stopper i Moss.

er snart 3 år siden jeg tok toget haha...så jeg vil føle meg som en bondeknøl fra vidda i storbyn igjen haha...vi må finne ut når vi vil gjøre oslo utrykt da:)

*Minibønna* skrev:
Jess jenter, da er 17 mai overstått og vi kan fokusere på HELGA..

1. noen som vil møtes lørdag for et glass vin/øl/cider på formiddagen(løønsj)
2.Hva skal dere kaste på dere på kvelden? jeg kommer ikke i ballkjole om dere stiller i skinn tights og navletopp *lol*

Det lurer jeg på, noen som har flere spmemoticon

1. Ja, høres bra ut med et glass vin på formiddagen:)
2. Vet ikke hva jeg skal ha på meg på kvelden. Føler meg tryggest i jeans og en topp egentlig. Blir det "fint nok"? 

*Prinsessa skrev:
er snart 3 år siden jeg tok toget haha...så jeg vil føle meg som en bondeknøl fra vidda i storbyn igjen haha...vi må finne ut når vi vil gjøre oslo utrykt da:)

Hva med 11.22 toget?

*Minibønna* skrev:
*Prinsessa skrev:

Hva med 11.22 toget?

Ja det tenkte jeg på også.

Hva skal du pakke i foresten? sekk eller trillekoffert eller rimi pose eller noe annet??:P

pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!

*Minibønna* skrev:
pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!

Haha du får pakke ned 1 string truse, bh og ei skjorte da i den STORE kofferten haha...

Veit enda ikke hva jeg skal pakke kroppen min inn i:s

**Bella** skrev:

Lena89, Emilie og jeg skal spise middag på fredagskveld tror jeg :)

*Prinsessa skrev:
*Minibønna* skrev:

Haha du får pakke ned 1 string truse, bh og ei skjorte da i den STORE kofferten haha...

Har plass til deg oppi også :-D

*Minibønna* skrev:
*Prinsessa skrev:
*Minibønna* skrev:

Haha ja det er bra, for togbilletten koster jammen meg 190 en vei:P

*Prinsessa skrev:
*Minibønna* skrev:
*Prinsessa skrev:
*Minibønna* skrev:

Haha ja det er bra, for togbilletten koster jammen meg 190 en vei:P

Ta heller timeekspressen linje tre. Jeg tar den i morgen også tar jeg den hjem på søndag.

http://www.nettbuss.no/www/resources/nbno/1/17d63b1625c816c22647a73e1482372b.pdf

Hvis du bestiller tur/retur når du går på bussen, så får du 20% på hele reisen.
Det vil si at du betaler 280 kroner for tur/retur.
Da kan du ta den bussen du selv ønsker på vei hjem.
På søndag går timeekspressen hjem 10:05, 12:05, 14:05, 16:05 osv....

Så for deg prinsessa går bussen fra Sarpsborg torg lørdag 11:10 også vil du være i Oslo 12:35.

Denne bussen vil være ved mosseporten senter 11:50 om Bønna vil gå på der. Eller så kan du gå på Rygge holdeplass E6 (vet ikke helt hvor den er, ring evt å hør) klokka 11:33.

Sjekk tidene selv jenter, så ikke jeg sier noe feil.

Vurderer å la Øyvind kjøre meg , heheh!

*Minibønna* skrev:
Vurderer å la Øyvind kjøre meg , heheh!

Snille kællenemoticon

Kanskje smulan og nurkis kommer seg til Oslo i emoticonhehehe

Smulan:

Husk blenderemoticon
For da kan vi mekke strawberry daiquiri på rommetemoticon

Kanutten80 skrev:
Smulan:

Husk blenderemoticon

For da kan vi mekke strawberry daiquiri på rommetemoticon

åååå beste drinken evver :D

Men guuud jeg har aldri tatt buss i særp noen gaNG, jeg kommer til å ende i ålesund eller noe haha...går den uder storbyn senter?? da burde jeg jo klare det mener jeg:/

Back
Topp