Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nikki: Kan vi ikke treffes på Oslo S. kl 13 da? finner vi hotellet, sjekker inn, og løper ut å gjør byen UTRYGG*haha**Minibønna* skrev:
*Prinsessa skrev:Nikki: Kan vi ikke treffes på Oslo S. kl 13 da? finner vi hotellet, sjekker inn, og løper ut å gjør byen UTRYGG*haha**Minibønna* skrev:
Jaaaaa... Vi må finne tog tider:) Jeg blir gjerne med på den jeg også :P
Er det noen som skal møtes på fredagen?? jeg kan jo ikke lørdagen pga navnefest for niesa mi, men vil veldig gjerne treffe dere på fredag.. !**Bella** skrev:
Supert prinsessa.. Vi må finne tog tider!!!!*Minibønna* skrev:
| 09:23 Sarpsborg | 10:45 Oslo S |
![]() |
1t 22min |
| NSB Regiontog | |||
| 10:22 Sarpsborg | 11:45 Oslo S |
![]() |
1t 23min |
| NSB Regiontog | |||
| 11:22 Sarpsborg | 12:45 Oslo S |
![]() |
1t 23min |
| NSB Regiontog | |||
| 12:22 Sarpsborg | 13:45 Oslo S |
![]() |
1t 23min |
| NSB Regiontog | |||
| 13:22 Sarpsborg | 14:45 Oslo S |
![]() |
1t 23min |
| NSB Regiontog | |||
| 14:22 Sarpsborg | 15:45 Oslo S |
![]() |
1t 23min |
| NSB Regiontog | |||
| 15:21 Sarpsborg | 16:45 Oslo S |
![]() |
1t 24min |
| NSB Regiontog | |||
| 17:23 Sarpsborg | 18:45 Oslo S |
![]() |
1t 22min |
| NSB |
Jess jenter, da er 17 mai overstått og vi kan fokusere på HELGA..*Minibønna* skrev:
1. noen som vil møtes lørdag for et glass vin/øl/cider på formiddagen(løønsj)
2.Hva skal dere kaste på dere på kvelden? jeg kommer ikke i ballkjole om dere stiller i skinn tights og navletopp *lol*
Det lurer jeg på, noen som har flere spm
Regner med at det alltid stopper i Moss.*Prinsessa skrev:
er snart 3 år siden jeg tok toget haha...så jeg vil føle meg som en bondeknøl fra vidda i storbyn igjen haha...vi må finne ut når vi vil gjøre oslo utrykt da:)
*Minibønna* skrev:Regner med at det alltid stopper i Moss.*Prinsessa skrev:
er snart 3 år siden jeg tok toget haha...så jeg vil føle meg som en bondeknøl fra vidda i storbyn igjen haha...vi må finne ut når vi vil gjøre oslo utrykt da:)
Hva med 11.22 toget?
pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!*Minibønna* skrev:
*Prinsessa skrev:pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!*Minibønna* skrev:
Haha du får pakke ned 1 string truse, bh og ei skjorte da i den STORE kofferten haha...
Veit enda ikke hva jeg skal pakke kroppen min inn i:s
*Minibønna* skrev:*Prinsessa skrev:pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!*Minibønna* skrev:
Haha du får pakke ned 1 string truse, bh og ei skjorte da i den STORE kofferten haha...
Har plass til deg oppi også :-D
*Prinsessa skrev:*Minibønna* skrev:*Prinsessa skrev:pakke i? øhhh, vetsje... Haha, sikkert en bag, jeg har kun STORE trillekofferter, da snakker vi STORE!*Minibønna* skrev:
Har plass til deg oppi også :-D
Haha ja det er bra, for togbilletten koster jammen meg 190 en vei:P
Hvis du bestiller tur/retur når du går på bussen, så får du 20% på hele reisen.
Det vil si at du betaler 280 kroner for tur/retur.
Da kan du ta den bussen du selv ønsker på vei hjem.
På søndag går timeekspressen hjem 10:05, 12:05, 14:05, 16:05 osv....
Så for deg prinsessa går bussen fra Sarpsborg torg lørdag 11:10 også vil du være i Oslo 12:35.
Denne bussen vil være ved mosseporten senter 11:50 om Bønna vil gå på der. Eller så kan du gå på Rygge holdeplass E6 (vet ikke helt hvor den er, ring evt å hør) klokka 11:33.
Vurderer å la Øyvind kjøre meg , heheh!*Minibønna* skrev:
Kanskje smulan og nurkis kommer seg til Oslo i
. hehehe
Smulan:Kanutten80 skrev:
Husk blender![]()
For da kan vi mekke strawberry daiquiri på rommet![]()