*** Landstreff, Kristiansand. 15-17. Juni 2012 ***



Trone skrev:
Er  nok ikke fult på hoteller da :) :)


godt å høre.. har litt utgifter frem til mai lønnen :-(
 
Nå er det ikke lenge igjen! :) Eller.. Det er jo egentlig det da, he he he! Men for arrangøren er det ikke lenge igjen! :)

Og da hadde det jo vært jysla greit å hørt fra folkene da om de kommer eller i... Jeg tar ingenting for gitt, verken at de kommer eller ei. Så det er bare å svare altså!
 
Jeg kommer ikke 

Blir for nære termin så jeg holder meg i rette fylke! 
 
Kommer ikke.

Har en dyr tannlegeregning e må betal før e får behandling.
Men vi har ferie heile Juli så kan hende at e klar å mas me t at vi må dra t Kristiansand

Så bi det kanskje leiebil t haugesund/karmøy.
 
Skal ikke være lett.. venter på en mail fra coop.. må registrere en profil på siden deres for å kunne bestille hotell billig.. skulle få en mail hvor jeg bekrefter profilen hos coop.. dette har jeg ventet på i flere timer..
 


Sofie. skrev:
Kommer ikke.

Har en dyr tannlegeregning e må betal før e får behandling.
Men vi har ferie heile Juli så kan hende at e klar å mas me t at vi må dra t Kristiansand

Så bi det kanskje leiebil t haugesund/karmøy.

Da må du si i fra! :D :D: D
 
Hotell for soffy og meg er i boks

Gleder meg!!!


 
Siden jeg fremdeles mangler tilbakemelding på folk og hører generelt lite fra folk, så begynner jeg på opplegget. 

Det virker ikke som om noen skal ha med seg barn og da legger jeg opp etter det. 
 


Trone skrev:


LinnChristine skrev:
jeg vil også være med :D 


Hei på du! :) 

Klart du kan være med hvis du vil! Men jeg må bare spørre for jeg husker ikke nicket ditt, når i februar 2010 fikk du barn? 

Jeg fikk ho i slutten av Januar, men hadde termin 12 feb-10
 


LinnChristine skrev:


Trone skrev:


LinnChristine skrev:
jeg vil også være med :D 


Hei på du! :) 

Klart du kan være med hvis du vil! Men jeg må bare spørre for jeg husker ikke nicket ditt, når i februar 2010 fikk du barn? 

Jeg fikk ho i slutten av Januar, men hadde termin 12 feb-10

Termin i feb = febbis uansett når man føder :D 

Hvor i landet kommer du fra og hvordan kommer du deg ned? Jeg må også vite om du blir med fre-søn eller annet og om du kommer alene eller med barn :) 
 


Trone skrev:
Siden jeg fremdeles mangler tilbakemelding på folk og hører generelt lite fra folk, så begynner jeg på opplegget. 

Det virker ikke som om noen skal ha med seg barn og da legger jeg opp etter det. 


Spennende!!!
 


Trone skrev:


LinnChristine skrev:


Trone skrev:


LinnChristine skrev:
jeg vil også være med :D 


Hei på du! :) 

Klart du kan være med hvis du vil! Men jeg må bare spørre for jeg husker ikke nicket ditt, når i februar 2010 fikk du barn? 

Jeg fikk ho i slutten av Januar, men hadde termin 12 feb-10

Termin i feb = febbis uansett når man føder :D 

Hvor i landet kommer du fra og hvordan kommer du deg ned? Jeg må også vite om du blir med fre-søn eller annet og om du kommer alene eller med barn :) 

Jeg bor i Kristiansand jeg, tar nok med meg datteren min som er født i Januar-10 tenker jeg :) Lørdagen er best for oss tenker jeg :) Spennende å treffe mange andre mødre :)
 
Da er programmet ganske spikret! 

Men siden dette er et åpent forum legger jeg ikke ut programmet her ;) 
Jeg legger det ut på gruppesiden vår på fb og de som ikke er der og som vet de høyst sannsynlig kommer (som ikke har sagt i fra enda) kan skrive her i tråden og jeg kan sende en pm :) 
 
Det nærmer seg!!!

Og jeg har fortsatt ikke funnet ut åssen jeg skal komme meg frem og tilbake.. akkurat nå koster det like mye med fly som med tog..
Må finne en løsning veldig kjapt!

 
Back
Topp