*** Landstreff, Kristiansand. 15-17. Juni 2012 ***

Venter på å få bekreftelse på at jeg får fri den fredagen :-)
Har spurt soffy om hun skal bli med og at vi kan kjøre bil sammen fra oslo og tilbake igjen :-)
Jeg reiser ihvertfall uten mann og barn, blir en husmorferie
 


Trone skrev:
Lindkva er bekreftet :)


nice :-) soffy må høre med barnevakt først. Tror muligens vi slenger oss på toget fra oslo istedet for bil.. da kan vi begge slappe av begge veier :-)
 
Soffy er også bekreftet nå :) :)

Lindkva: Send en sms til linn og hør med henne hvilke tog hun skal ta. Vet hu ntar det som er hos meg kl 16, men vet ikke hvilket hun skal ha hjem.
Så kan dere slappe av og skravle sammen ;)
 


Trone skrev:
Soffy er også bekreftet nå :) :)

Lindkva: Send en sms til linn og hør med henne hvilke tog hun skal ta. Vet hu ntar det som er hos meg kl 16, men vet ikke hvilket hun skal ha hjem.
Så kan dere slappe av og skravle sammen ;)

Hun skal ta samme tog som vi har snakket om :-)
 


Trone skrev:
Samme toget som linn? :D


ja regner med det :-)
 
Skulle så gjerne skravlet med dere hele turen damer, men jeg går av nattevakt den fredagen så må nesten prioritere søvn på vei ned :( Unnskyld, ikke meningen å være kjiping altså!
 


Trone skrev:
Sov godt da, Linn! :)



Hahaaha! Ja, var det da.. Begrenset hvor godt man sover på toget, men skal gjøre, mitt beste ;) Stakkars dere som må slite med en mulig overtrøtt meg :P Mohaha!!
 
jeg vil også være med :D 
 


LinnChristine skrev:
jeg vil også være med :D 


Hei på du! :) 

Klart du kan være med hvis du vil! Men jeg må bare spørre for jeg husker ikke nicket ditt, når i februar 2010 fikk du barn? 
 
Dritlivlig! :)
 
Håper virkelig ikke det er fullbooket på hoteller innen soffy og jeg får bestilt.. Har endel andre utgifter frem til kanskje slutten av mai.
 
Back
Topp