*** Landstreff, Kristiansand. 15-17. Juni 2012 ***

Trone

Gotta love ebay
VIP
Da er det bestemt. Kristiansand blir byen for landstreff neste år!

Helgen 15-17. juni er datoen for festligheten! :)

Og jeg trenger ny bekreftelse fra dere som har sagt dere vil være med på treffet.
Må prøve å få i gang litt program og slike ting, men da er jeg avhengi av å vite sånn ca hvor mange som kommer. 

Kommer:
Trone. Bekreftet. Med & uten barn
Beybin88. Bekreftet. med & uten barn
Lenore 1983. Bekreftet. Uten barn
Linn&Alexander. Bekreftet. Uten barn
Crazy. Bekreftet. Uten barn
Lindkva. Bekreftet. Uten barn
Soffy. Bekreftet. uten barn
Escuro uten barn

Kanskje:
Sonic
Mine to nydelige
Bettand
Hårballen
Linda1982
Rachelmor

 
Dette er den nye topptråden for LT neste år.
Har bedt om å få denne som topptråd i ett par dager nå, for forhåpentligvis bytter denne snart plass med den som ligger på topp nå..
 
Jeg har veldig lyst å være med så skriv meg opp du :) Det er sikkert greit for mannen i hus også :) Og desto tidligere vi vet hvilken helg det blir bedre er jo det også for da kan jeg bestille fly billetter og hotell :D Men begynn med å skrive meg opp du :D
 
skriv meg på kanskje-lista....må vente til over nyttår når jeg har sett turnusen til gubben for neste år, og den legges ikke før i januar.......og forresten håper jeg at treffet blir først i juni en gang......sånn for min egen del er det større sjans for at jeg kan reise da......
 
Sett meg også på kanskje-listen snupp!
 
Kanskje vi skal begynne å tenke på hvilken helg som passer?
 


lindkva skrev:
Kanskje vi skal begynne å tenke på hvilken helg som passer?


Det hadde gjort seg, mannen maser på dato her. For hans ansatte sjåfør skal også ha litt ferie i juni, og dermed må han vite dette ganske kjapt. Ellers kan ikkje me bli med
 
Kjære, søte Trone-mor!
Jeg får dessverre ikke blitt med... Vi planlegger en kjærestetur for aller første gang, og til det må vi spare penger. Vi skal på skikkelig kjæresteferie, bare oss 2 : ) Til LONDON!
Men jeg lover at når jeg har penger nok til det, så skal jeg komme på besøk! : )

<3 U! Stå på!
 
Kan du *snufs* stryke meg fra lista 
 
Juhuuuu! Jeg kommer :)
 
Back
Topp