Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har så mye laks i fryseren. Men syns ofte middagene blir så tørre .. har noen en super god lettvint lakseoppskrift? Med en god hjemmelagd saus kanskje ?
Hvordan tilbereder du den? Har aldri tørr laks. Om jeg tar den i ovnen syns jeg den blir raskt tørr da. Men med den i panna på svar varme blir den sprøstekt utapå og perfekt inni. Ellers er vi standard. Potet, gulrot, smelta smør og kesam ved siden.
Mente ikke at laksen var tørr. Bare syns at selve middagen blir så tørr . Vi har ofte brukt i folie , med grønnsaker og smelta smør. Med poteter. Eller stelt i panna med samme tilbehør .. syns det er blitt kjedelig, med de rettene
Vi lager tandoori-laks Ruller filetene i tandoori-krydder (mye eller lite alt ettersom hvem som skal spise) og ovnsbaker Så har vi ris, tzatziki/raita og wokblanding til
En gjenganger her er laks stekt i panna med ovnsbakte poteter til og varmebehandla spinat og tomat med asparges til. Også har vi aioli ved siden av. Alle i huset elsker det eller så synes jeg det er godt å steke den i ovnen marinert i litt honning sammen med mange grønnsaker og søtpotet.
Vi har enten brokkoli- og blomkålgrateng til (frossen pose, klarer ikke lage like god selv), eller vi har potet, rømme og agurksalat. Syns ingen av delene blir tørre