Lakris

Værsågo :happy: jeg lærer fortsatt nye ting selv! Og jeg tenker alltid at det er bedre å være føre var. Man klarer å kutte ut mye i 9 måneder hvis man prøver å tenke på hvorfor man gjør det :Heartred men jeg savner lakris!! :dead::joyful: Elsker tyrkisk pepper, salte padder, hockeypulver osv...

Samboeren min hentet frem en pose salte padder i dag. «Åja, sant det, du kan ikke spise dem», og så spiste han hele posen selv :sorry:
 
Samboeren min hentet frem en pose salte padder i dag. «Åja, sant det, du kan ikke spise dem», og så spiste han hele posen selv :sorry:

Haha :joyful: da hadde jeg ledd først og slått til han etterpå tror jeg.. også salte padder da.. det er jo en favoritt! heldigvis er mannen her i hus ikke noe fan av lakris! :) Men frister meg selv da.. :dead:
 
Åh, så kjedelig når du hadde gledet deg sånn! :( men kanskje det kan bli en fin julegave til noen? At de heller får kalender enn en gave på julaften? :)
 
Jeg har ikke sett denne tråden før nå. Men herregud, nå fikk jeg såå lyst på lakris! :hilarious:
 
Back
Topp