Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lest og hørt maks 500g i ukaJeg tenker på lakris hele tiden nå.
Spesielt salt sild men pgså tyrkisk pepper og dundersalt.
Hvor mye spiser dere? Hvor mye er ok?? Finner ingenting konkret og jeg kjenner direkte abstinenser!

Du må sjekke om det inneholder glykyrrhizinsyre eller ikke. Det er glykyrrhizinsyren som kan være farlig i for store mengderJa hallo nå snakker vi! Takk for noe mer konkrer! Lakris er så utrolig digg, samme med at det roer kvalmen.
Men hva er forskjellen på lakris og lakrisekstrakt? (Har lest innholdsfortegnelser)
Står det som en ingrediens hvis det er der?Du må sjekke om det inneholder glykyrrhizinsyre eller ikke. Det er glykyrrhizinsyren som kan være farlig i for store mengder
Står bare lakris. Sjekket bar et parr pakker og eneste variasjon var lakris og lakrisekstraktDu må sjekke om det inneholder glykyrrhizinsyre eller ikke. Det er glykyrrhizinsyren som kan være farlig i for store mengder

Samme på det jeg sjekket. Men i følge det jeg har googlet virker det som det ikke finnes lakris uten det der stoffetStår bare lakris. Sjekket bar et parr pakker og eneste variasjon var lakris og lakrisekstrakt![]()
Nei det tror jeg også. Derfor jeg lurer på hva som er forskjellen på laktis og lakrisekstrakt. Tenkte det kanskje var et smutthull. Salt sild hadde ekstraktSamme på det jeg sjekket. Men i følge det jeg har googlet virker det som det ikke finnes lakris uten det der stoffet
Det hadde vært fint med smutthullNei det tror jeg også. Derfor jeg lurer på hva som er forskjellen på laktis og lakrisekstrakt. Tenkte det kanskje var et smutthull. Salt sild hadde ekstrakt![]()
Det er sikkert noen som har vært desperate før og spurt produsentene, så vil tro noen vet Nei det tror jeg også. Derfor jeg lurer på hva som er forskjellen på laktis og lakrisekstrakt. Tenkte det kanskje var et smutthull. Salt sild hadde ekstrakt![]()
sykt dårlig kombinasjon 
Nei men nå kan du jo spise bittelitt lakris uten dårlig samvittighetFor denne tråden fikk meg ikke til å få mer lyst på lakris![]()

Har sluttet å røyke/snuse selv, så hadde vært greit å trøstespise lakris. Lakris e absolutt t savn her og jaNei men nå kan du jo spise bittelitt lakris uten dårlig samvittighet
Har sluttet å snuse, drikke kaffe osv. Men er lakrisen jeg savner![]()