Lagt på dere mye ?

23+2 og gått opp 0,5 kg. Trodde egentlig det var mer, for spist usunt i det siste og merker jeg har fått masse vann i kroppen for har store krater etter sokker osv i lange tider...
 
Jeg har gått opp 7kg til nå, og er 25+1 på vei :) Jeg ender nok opp på samme vekt som i de to tidligere svangerskapene. Pluss 15-17kg :)
 
Gikk på vekta idag, og jeg har tydeligvis hatt noen økedøgn! :O
Lagt på meg 5.5 kg totalt (23+0), halvparten av dem har kommet se siste to ukene. Tror jeg bør kutte den sjokoladen hver kveld! :p
 
Har pluss minus 2 kg hele tiden, tross magen føler jeg meg egentlig slankere :) men har jo litt ekstra jeg å på kroppen da :) 23+3 i dag
 
Skal sjekke nå straks - venter på JM :D
 
Var hos jordmor i går (24+0) og har gått fra 56,6 til 61,4 kg. Så i underkant av 5 kg her.
 
Veide meg nå. Opp 8kg 23+5 i dag... Så blir nok opp 15-17kg denne gangen også... Får håpe det blir borte like fort som sist ;) tenker ikke så mye på kosthold egentlig, de kiloene som kommer får komme :)
 
Vekta stoppet på 67,6 kg hos jordmor i dag. I går kveld viste vekta hjemme 68,2 kg. Startet på rundt 62 kg, så rundt 6 kg hittil. En ting er sikkert, og det er at jeg aldri har vært så tung som nå. :p Ikke helt sikker på hva jeg synes om at jeg skal bli enda tyngre... :yuck:
 
Gått ned 4,5 kg siden juni :eek:
 
Etter gårsdagens kontroll, uke 24+2 - Totalt +12,1kg!
Enda 15 uker på meg til å legge på meg masse mer!
 
Har bare gått opp 3 kg til nå, er 24+5 i dag. Tipper det har litt å gjøre med en heftig kule omgangssyke for noen uker siden. Tipper det blir mer etter hvert ;-)
 
Fortsatt på minussiden her (2 kg), men har gått opp 3 siden minstevekta. :D
 
Back
Topp