Lagt på dere mye ?

20 uker i morgen og vil veie meg snart. Men har ikke vekt! Må innom mamma og pappa snart :p
 
Lagt på meg ca 4-5 kg til nå. Begynte på 67,5 eller 68,5 - og er nå på 71,5. :)
 
Var på kontroll i dag. 23+0 og lagt på meg 5,5 kg. Jeg gikk ned i vekt først og gikk ikke opp noe særlig før uke 14
 
Start vekta var 63,første kontroll viste den 65,andre 67 og på onsdag viste den 65. Så konkludere med at jeg ikke hr lagt på meg noe :p
 
24+ 6 og har ikke gått opp kiloene jeg gikk ned i begynnelsen av graviditeten.
Vekta står på stedet hvil :).
 
Uke 24+2, opp 9,3 kg. Og mer vil det bli:p
 
21+5 idag, lagt på meg 10 kg! Tror nok litt av det har med å gjøre at jeg spiste et kosthold med veldig lite karbohydrater før jeg ble gravid.. Men etter at jeg ble gravid er jeg helt avhengig poteter til middag og masse masse frukt! :D så tar det ikke så tungt :)
 
21+6 og gått opp 2,5 kg. Ikke rare greiene enda, men vet med 100% sikkerhet at det kommer til å 10 dobles innen småen skal ut! Hehe.. Nyter lettvekta enn så lenge :)
 
21+5 idag, lagt på meg 10 kg! Tror nok litt av det har med å gjøre at jeg spiste et kosthold med veldig lite karbohydrater før jeg ble gravid.. Men etter at jeg ble gravid er jeg helt avhengig poteter til middag og masse masse frukt! :D så tar det ikke så tungt :)


Gud så godt vi er flere ;) hehe
 
Uke 22 og 5 kg opp her. I forrige svangerskap la jeg på meg ca 20 kg så jeg er godt fornøyd med at vekta ikke har skutt i været (enda iallefall)
 
21+3 idag og har gått opp 10kg, fra 62 til 72.. Syntes heldigvis ikke så veldig for har bare lagt på meg midt på magen og litt i ansiktet + gått opp 2 bh str :D
 
Mista mye vekt pga hyperemesis. Men klart legge på meg igjen. Men er fortsatt 2kilo under d jeg var da jeg ble gravid :p
 
23+4, lagt på meg 1kg. Men nå er matlysta tilbake, så det blir vell mer :p
 
Back
Topp