Lagt på dere mye ?

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Vet ikke hvor mye startvekta var på siden jeg er ikke typen som veier meg i grunn for driter i å mye jeg veier så lenge jeg trives med meg selv :-) Men første kontroll hos jordmor veide jeg 66 kilo. Og i dag veide jeg meg på jobb (:p) bare for gøy. Og da veide jeg 71.5 ! Går oppover nå. Føler ikke jeg spiser så veldig mye mat heller egentlig :p La på meg 25 kilo med 1 , men da var jeg 19 år og veide 50 kilo! De gikk raskt av igjen i grunn. Spent på denne gangen :-) :-)

Var på kontroll igjen i dag, +9,5kg, fra 65kg til 74,5 kg. 20+2, ligger under i forhold til de andre svangerskapene, så blir spennende å se hva det blir til slutt :)

5 kg, aldri vært så deigete og kvapsete i mitt liv. Hadde et litt strammere utgangspunkt forrige gang. :p

Nå er jeg ''Endelig'' oppe på startvekta igjen jeg :-P Hehe.... JM var fornøyd i dag, med at jeg ikke var i minus lenger..!! :D Så er på +0.3 nå :-P

Jeg har gått ned i vekt siden første kontroll. Vet ikke helt hva det skyldes, men det var også slik med førstemann. La vel på meg rundt 2 kg den gangen, så jeg veide mindre etter fødselen enn før jeg ble gravid. Men alt kom tilbake :P
Jeg må passe på kostholdet pga svangerskapsdiabetes, kanskje det er derfor jeg ikke legger på meg. Men jeg er tung nok fra før ;) Går ikke på noe slankekur altså ;)

Fåreløpig + 2 kilo i uke 20, spiser som før og har alltid kunne spise hva jeg vil uten å legge særlig på meg. Er dog normalvektig. Tror derfor at kiloene kommer til å renne på mot slutten av svangerskapet når baby, livmor og fostervann øker og blir større :-)

18+6. Lagt på meg 400g :) i følge legen teller de ikke gram..noe jeg mente var dumt :P
så han runder opp og ned vekten istedenfor!

Er 19+3 og har lagt på meg 1,8kg. Synes jeg spiser mye, men når jeg tenker meg om så er ingen av måltidene særlig store.

Har gått ned 1.kg fra første kontroll :) men nå var jeg litt overvektig fra før

Er 22 uker i dag og det har endelig begynt å gå oppover. Har gått opp 1,5 kg på to uker nå. Men er fortsatt på minus 3.5 kg...

21 veker idag. Opp ca 7 kg.

Har gått opp 1 kg siden jeg ble gravid denne gangen!
Er veldig overraska, siden jeg stapper i trynet dagen lang :P

8 kg opp i uke 22..og mer vil det nok bli:P

4 kg! Føler meg lækker!:-) 20 uker.

Er på -8 kg nå, har mye å ta av, men puppene og magen er blitt en god del større nå :)

Back
Topp