Lagt på deg på magen?

Oppblåst høres kjent ut, ja... :p Har måttet ty til svisker for å få fart på systemet. ;) Ser fram til å forhåpentligvis få fin gravidmage, i stedet for bare oppblåst kvapsemage... :) Er snart 9 uker nå.

Ja, føler det også sånn.. at det er flesket som har kommet og at man ikke bare er oppblåst… ;-)Ser tydelig en liten bul helt nederst i "overgangen mellom" underliv og mage når jeg ligger på ryggen, så noe er det jo.. :-)

Jeg ser ut som om jeg har sitti med hånda i potetgull posen de siste ukene.. ;) er så oppblåst.. har tenkt litt på svisker, kanskje det får fart på magen? Eller er det bedre å bare la det gå treigt om det er sunt for bebis? Jeg er 9+1..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ser ut som om jeg har sitti med hånda i potetgull posen de siste ukene.. ;) er så oppblåst.. har tenkt litt på svisker, kanskje det får fart på magen? Eller er det bedre å bare la det gå treigt om det er sunt for bebis? Jeg er 9+1..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er nok bra med treg fordøyelse for å få nyttiggjort seg mye næring, men hos meg gikk det så veeeeldig tregt i forrige uke, ble en del smerter av det, og da hjalp det med en solid neve svisker hver dag... ;)

Det kjennes ut som eventuelle magemuskler har tatt sommerferie.
Magen er slapp, og blir fort oppblåst.

11uker på vei, magen syntes fint på morgenen, men på kvelden ser det ut som om jeg er 7mnd på vei holder på myyyyye vann, iflg mamma og min søster var de helt like, ble fort synlig gravid.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har fått magen og er bare 8+3 men er veldig tynn og liten 163 og 48 kg så magen kom like fort som med første har større mage en ei venninne av meg som er 17 uker

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Back
Topp