Lagt på deg på magen?

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg er 7+2 og merker allerede at magen ikke bare er oppblåst men jeg har liksom fått på noe ekstra fett på magen også. Flere som opplever dette?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg er 9+2 og er bare litt oppblåst:) hadde trodd magen kom tidligere denne gangen siden det er nummer to, men neeeei da...

Jente født 02.06.10
App taster :)

7 + 3 i dag. Oppblåst, føler magen ser større ut da:P

Jeg er 7+3 og er oppblåst. Går i tights her, buksene er stramme..

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg ser større ut enn venninna mi som er 12uker på vei

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har blitt mer pløsete på magen, virker som jeg holder mer vann. :) Buksene strammer også litt! :P

Her å har buksene blitt trangere, føler meg litt ekkel for tiden. Så gleder meg til magen begynner å vokse

Oppblåst, og føler at eg har lagt på meg 10 kg minst(som ikke er tilfelle) og magen ser stor ut!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Føler også jeg har lagt på meg på magen. Ikke bare er jeg oppblåst, men føler det legger seg mer fett over magen.. Ubehagelig nå så tidlig. Men jeg tror nok mye av det er vann også.

Foreløpig termin 12.01.15

Oppblåst, men føler også det er synlig de gangene jeg ikke er oppblåst også ;) Så nå er jeg paranoid og tror folk kan se det på meg hele tiden... ;) 5+4 i dag, er nok litt tidlig.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Har gått ned i vekt, uten at jeg helt forstår hvordan/hvorfor :P blir oppblåst utover dagen, men tror ikke jeg har est ut noe særlig :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Klarer nesten ikke skjule det lengre, er 10 uker nå.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har funnet fram vide topper og tunikaer til å bruke på jobb de neste par ukene. Er i uke 10, og det vises såpass godt at jeg ikke lenger vil ha tettsittende klær på (ikke før jeg er klar til å fortelle at jeg er gravid). Magen eser ut utover dagen, men nå vises det også med en gang jeg står opp:)

Jeg er 7+3 og ser det ikke på magen når jeg holder den normalt, men merker at den ikke blir like flat som før når jeg trekker den inn så langt jeg klarer :p Tipper det er en stun til det syns godt, magen min er litt kvapsete og bulete for tiden, og var det også før jeg ble gravid.

Jeg har ikke merket noe av det. Men synes d er ubehagelig med trange bukser da:/ det likte jeg før..

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Arbeidsbuksene strammer ubehagelig, men synes ingenting før kvelden kommer og magen blir oppblåst, da ser jeg halvgått ut allerede ;)

Jeg var mer oppblåst og stor for noen uker siden. Er i uke 10 nå, og nå føler jeg magen har roet seg igjen.. Forsåvidt greit det når man ikke har tenkt å fortelle så mange enda :)

Er 6+3 på vei. Men syntes jeg har mage. Men er vel bare oppblåst som det kalles.
Føler liksom jeg er lengre på vei en det jeg er.

Back
Topp